Almanya'da Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Almanya'da Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Duvarı delip milyonlarca euro çaldılar: Almanya'da film gibi banka soygunu
Resim
Almanya'da hırsızlar, bir bankanın kasasını delerek yaklaşık 30 milyon avro değerinde nakit ve değerli eşya çaldı. Soygunun “çok profesyonelce” düzenlendiği belirtildi.


Almanya'nın batısındaki Gelsenkirchen kentinde, Sparkasse tasarruf bankasının bir şubesinde büyük bir soygun gerçekleşti. Hırsızlar, bankanın yeraltı kasasına büyük bir matkapla delik açtı ve içerideki 3.000'den fazla kiralık kasanın büyük bölümünü boşalttı.


30 MİLYON EURO DEĞERİNDE SOYGUN

Polis, çalınan para, altın ve mücevherlerin toplam değerinin tahmini 30 milyon euro olduğunu açıkladı. Soygunun "çok profesyonelce" ve adeta bir Hollywood filmi olan 'Ocean's Eleven'ı andıracak şekilde gerçekleştirildiği ifade edildi.

‘SESSİZ NOEL GÜNÜNDE’ GERÇEKLEŞTİ

Polis, hırsızların "sessiz Noel günlerini" fırsat bilerek, pazartesi sabahı erken saatlere denk gelen soygunu Buer semtindeki banka şubesinde gerçekleştirdiğini belirtti. İlk bulgular, faillerin bankaya komşu bir otoparktan girip çıktıklarını gösteriyor.

ŞÜPHELİ SİYAH BİR ARAÇ GÖRÜLDÜ

Tanıklar, cumartesi gecesi ve pazar sabahı otoparkta büyük çantalar taşıyan kişiler gördüklerini bildirdi. Polis, video görüntülerinde soygun sabahı aynı otoparktan siyah bir Audi RS 6 model aracın ayrıldığını tespit etti. Pazartesi sabahı yangın alarmının çalmasıyla durum fark edildi ve kasa odasındaki delik ortaya çıktı. Henüz hiç kimse yakalanmadı.

MAĞDUR MÜŞTERİLER HAKKINDA BANKADAN AÇIKLAMA

Olayın ardından banka, etkilenen müşteriler için bir acil yardım hattı kurdu. Banka yaptığı açıklamada, kiralık kasaların yaklaşık yüzde 95'inin zorla açıldığını ve müşterilerin etkilenme olasılığının "çok yüksek" olduğunu duyurdu. Her bir kasada 10.300 avroya kadar sigorta bulunduğunu belirten banka, müşterilerine ek sigortaları olup olmadığını kontrol etmeleri çağrısında bulundu. Şube, salı günü güvenlik nedeniyle kapalı kaldı.

Kaynak : https://halktv.com.tr/dunya/duvari-deli ... nu-997191h
En son TRWE_2012 tarafından 31 Ara 2025, 16:07 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Almanya Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

30 MİLYON EURO = ? TL acaba... Ama malı götürmüşler hem de abuyla...!!!
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Almanya'da Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Mesaj gönderen burak35 »

Aç köpek fırın delermiş :)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Almanya'da Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 31 Ara 2025, 16:46 Aç köpek fırın delermiş :)
Helal olsun, günün sözü budur..... :-D
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9466
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7010 kez

Re: Almanya'da Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

İlginç bir olay umarım çözümü bulunur
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Almanya'da Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Mesaj gönderen burak35 »

Buaralar müzelerden göründüler millete, önüne gelen müze soyuyo arkadaş ? :)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Almanya'da Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 31 Ara 2025, 17:53 Buaralar müzelerden göründüler millete, önüne gelen müze soyuyo arkadaş ? :)
:lol: :pckir:
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Almanya'da Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Mesaj gönderen burak35 »

Yakında Tr de de olur bu müze soygunu olayları :) :v
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9466
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7010 kez

Re: Almanya'da Soygun Olmuş, Hem De Flim Gibi..!

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Pek duymadım ama olur mu olur :-D
Cevapla