YENİ CAZİBE MERKEZİ BULGARİSTAN 'a Yerleşen Esnaflar Anlatıyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9480
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7020 kez
Re: YENİ CAZİBE MERKEZİ BULGARİSTAN 'a Yerleşen Esnaflar Anlatıyor
Güzel tanıtım videosu olmuş. Videoları keyifle izledim
- Tarımişçisi
- Byte3

- Mesajlar: 138
- Kayıt: 20 Şub 2024, 11:45
- Teşekkür etti: 21 kez
- Teşekkür edildi: 93 kez
Re: YENİ CAZİBE MERKEZİ BULGARİSTAN 'a Yerleşen Esnaflar Anlatıyor
2000 li yıllarda orada yerleşik olan Türk'leri ülkeyi terk etmeye zorlamışlardı. Tarım alanında büyük bir boşluk oluşmuş ve tarihlerinde ilk kez Amerika'dan Tahıl ithal etmek zorunda kalmışlar dı. Ters göçe teşvik ediyorlar. İnsan olmayan yerde sade ot olur.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: YENİ CAZİBE MERKEZİ BULGARİSTAN 'a Yerleşen Esnaflar Anlatıyor
bunu dün izlemiştim. Baya güzeldi. afrikada yaşayan bi abi var. O da güzeldi. Arda pazır adında bi kanalda görmüştüm.
Oralar güzel ama elektrik su büyük sıkıntı.
Oralar güzel ama elektrik su büyük sıkıntı.
