Muhtarla "Belge" Kavgası Yapan Kadın Konuştu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Muhtarla "Belge" Kavgası Yapan Kadın Konuştu
Muhtarda olsa kimsenin kılık kıyafetine elindeki telefona karışamaz. Kadın çaresiz kalmasa gidip o fakirlik belgesini istemez zaten.
Bunu anlamamak için aptal olmak lazım. Bu muhtarlarda kendini bi halt sanmaya başladı. bugün asgari ücretli bi insan öyle her istediğini alamaz.
Bunu anlamamak için aptal olmak lazım. Bu muhtarlarda kendini bi halt sanmaya başladı. bugün asgari ücretli bi insan öyle her istediğini alamaz.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Muhtarla "Belge" Kavgası Yapan Kadın Konuştu
Muhtar hakkında umarım gereken yapılır ve muhtarlıktan men edilir çünkü bu şekilde sıkıntılı birisinin muhtar olması kesinlikle doğru olamaz
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15182
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: Muhtarla "Belge" Kavgası Yapan Kadın Konuştu
Kendini dünya'nın merkezi zanleden birine yetki verilirse olacağı budur.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Muhtarla "Belge" Kavgası Yapan Kadın Konuştu
Beline silah takan adam oluyo. Günümüz türkiyesi işte.
