Adalar Adli emanetinden silahlar çalınıp satılmış
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17558
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10120 kez
- Teşekkür edildi: 11779 kez
Re: Adalar Adli emanetinden silahlar çalınıp satılmış
Böyle haketmeyen insanları devlet memuru yapıyorlar işte.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9462
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Adalar Adli emanetinden silahlar çalınıp satılmış
Kamu memurları bile bunu yapıyorsa normal vatandaş umarım bunu kötü örnek almaz
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15159
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2509 kez
- Teşekkür edildi: 5309 kez
Re: Adalar Adli emanetinden silahlar çalınıp satılmış
Biri altın+gümüş çalar, diğeri silah, bir diğeri (Konya) üzerine para geçirir (yaklaşık 6,5 Milyon TL) ... Bir ülke'nin ekonomisinin bozulduğunun ve yolunda gitmediğinin en bariz somut belirtileri böyle toplumsal olaylardır.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17558
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10120 kez
- Teşekkür edildi: 11779 kez
Re: Adalar Adli emanetinden silahlar çalınıp satılmış
Böyle insanlara devlet kapısı iş veriliyor işte. Bize gelince yok. Kimimiz kimsemiz arkamız yok ya ? ondan heralde.
