Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

'Muhteşem Yüzyıl', 'Güneşin Kızları', 'Aslan Ailem', 'Afili Aşk' ve 'Aşk Mantık İntikam', 'Kraliçe' gibi projelerde yer alan oyuncu Burcu Özberk, X hesabından Bali'deki villa kiralarıyla ilgili paylaşım yaptı.

BİRİ DE AKRABAM

Özberk, "Sürekli Bali videoları görüyorum. 'Aylık her şey dahil 50-70 bin TL arası kira vererek yaşarsınız' diye. 3-4 sene önce gittiğimde en lüks villalar Airbnb'de bile maksimum 25 bin TL'ydi. Sonra kısa yoldan para kazanmak, milleti kazıklamak isteyen Türkler yüzünden 2 katı oldu. Biri de akrabam" diye yazdı.

HER ŞEYİ BIRAKIP BALİ'YE TAŞINDIM' NEDİR YANİ ?

Oyuncu, bazı paylaşımların insanların algılarını manipüle ettiğini savunarak sözlerine şöyle devam etti:
"Sanki 70 bin TL bedava. Değişik değişik insanların algılarıyla oynanan videolar türedi. Orada yaşayan ve Palm yağı yüzünden hasta olan o kadar çok insan var ki… Tatil için çok güzel ama o kadar yani. 'Her şeyi bırakıp Bali'ye taşındım' nedir yani ?

Resim

Kaynak :
https://www.sozcu.com.tr/burcu-ozberk-b ... du-p182945
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Ünlüsün parasını bir şekilde mutlaka çıkarırsın yani gariban ne yapsın 15-20 bin liraya çok diyen gariban öldü o zaman bunlar verdiği üç beş kuruşun hesabını yapıyorsa diyecek sözüm yok fakat kiralar da epey yüksekmiş belli ki çok tercih edilen bir yerdir bali denilen yer yani yoksa az tercih edilse kirası bu kadar yüksek olmazdı.
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu

Mesaj gönderen esatiz »

palm ve kanola yağları hakkında da bir şeyler paylaşın hocam, markette her üründe var nedense.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu

Mesaj gönderen burak35 »

Bunlarda para çok bunlara bişey olmaz.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu

Mesaj gönderen loveme »

Zengin her yerde yaşar. Gariban çadır kurar onu da kaldırırlar.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

loveme yazdı: 12 Haz 2025, 11:58 Zengin her yerde yaşar. Gariban çadır kurar onu da kaldırırlar.
Aynen katılıyorum paran varsa her yerde sorunsuz yaşarsın yoksa sürünmeye insanların eline bakmaya mahkum olursun
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu

Mesaj gönderen burak35 »

Lanet olsun zenginlere.
Cevapla