Firefox'da gece modu özelliği de olsa daha güzel olacakmış mesela opera tarayıcısında androidde gece modu var ama Firefox da yok bu özelliği yüzünden geceleri Firefox yerine gözümü almasın diye Opera kullanıyorum fakat bu işi firefox'un ücretsiz olarak yapması güzel bir şey çünkü ücretli alternatifleri ona göre dengeleniyor yoksa her şey tamamen sahipli olan tarayıcı rakiplerinin kontrolü altında olacaktı
Kayserilifatih yazdı: 26 May 2025, 14:20
Firefox'da gece modu özelliği de olsa daha güzel olacakmış mesela opera tarayıcısında androidde gece modu var ama Firefox da yok bu özelliği yüzünden geceleri Firefox yerine gözümü almasın diye Opera kullanıyorum fakat bu işi firefox'un ücretsiz olarak yapması güzel bir şey çünkü ücretli alternatifleri ona göre dengeleniyor yoksa her şey tamamen sahipli olan tarayıcı rakiplerinin kontrolü altında olacaktı
Bunun Android versiyonu da var mı çünkü eklenti kurmak bilgisayarım eski olduğu için belirgin şekilde tarayıcı deneyimimi yavaşlatıyor o yüzden kolay kolay uzantı eklemiyorum fakat yine de eğer portable tarayıcıya da böyle bir eklenti destekliyorsa eklemeyi o zaman kurabilirim ben pek tarayıcı kurmadım hep portable kullandığım için böyle eklentileri kurma konusunda yapabilir miyim biraz şüpheliyim
Ona bakarsak her tarayıcı veri topluyor ya bana veri toplamayan tarayıcı göster desen birine yani gösteririm diyen insan bile bir yerde afallıyor çünkü mutlaka veri toplamıyorum diyen bir tarayıcı bile gizli bir yerde mutlaka veri topluyor çok araştırırsan bunu rahatlıkla keşfediyorsun
Ben firefoxtaki gizlilik ve telemetri ayarlarını kapatıyorum kafam rahat oluyor. İron'un gizlilik ve telemetrileri kaldırması güzelmiş en azından telemetrisiz girer kullanıcılar fakat portable tarayıcı kullandığım için tarayıcının dosyalarının masaüstüne kopyasını atıp işim bittiğinde bilgisayarı kapatırken sildiğim için belirgin şekilde kafam rahat oluyor bu şekilde de kullanılabilir yani isteyen kullanıcılar da benim gibi bilgisayarla uğraşmayı ve gizliliği seviyorlarsa kullanabilirler.
burak35 yazdı: 26 May 2025, 14:32
Mozilla şakır şakır veri toplamamayı öğrensin önce :)
Hazır elini atmışken masaüstü sürümden kaldırdığı kullanışlı özellikleri geri getirebilir.
Yada Firefox mobile'e ne getirdiği belli olmayan 85mb'lık güncellemeler yerine masaüstü sürümle aynı seviyeye getirecek, gerçekten işe yarar güncellemeler yapabilir.