

Kod: Tümünü seç
wmic memorychip get speedhttps://www.sordum.net/60303/kullanilmi ... enlimidir/



Kod: Tümünü seç
wmic memorychip get speed

ddr5 lerde 7200MHz leri gördüm. Overclock ile daha da artar. ddr5 en dip standart 4800-5200mhz sanırım.TRWE_2012 yazdı: 23 May 2025, 14:06 Acaba masaüstü ve dizüstü en üst seviye ram bellek hızının tavan sınırı ne olabilir? (tamamen meraktan soruyorum)



Bende senin gibi 17 yıl boyunca HP CompaQ Presario C700 NotebookPC kullandım.(eğer ölmeseydi kullanmaya devam edecektim ama kader)Kayserilifatih yazdı: 23 May 2025, 17:37 Maşallah Ram frekansları yükselmiş ben daha 1600 Mhz ddr3 de sürünüyorum.![]()



Aynen beta sistemi kullandım.Kayserilifatih yazdı: 23 May 2025, 17:57 Sen Windows 10'un sanırım betasını kurmuşsun çünkü Windows 10'un yapısı 6.3.9600 değil bu bildiğin beta yapısı bu yapıyı ben denedim oradan biliyorum![]()

Kayserilifatih yazdı: 23 May 2025, 17:57 Sen Windows 10'un sanırım betasını kurmuşsun çünkü Windows 10'un yapısı 6.3.9600 değil bu bildiğin beta yapısı bu yapıyı ben denedim oradan biliyorum![]()




