Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?

Mesaj gönderen velociraptor »


Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?

Mesaj gönderen burak35 »

Hayat pahalılığı varsa yaşanmaz abi. Tek odalı bi ev 2500 dolar olur mu ya ? sen ne yapıyosun ? yok istemem kalsın. Bende kaçardım oradan.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9488
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7026 kez

Re: Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Pahalılık ve dışlanmak, kendini oraya ait hissetmemek de ayrılık sebeplerinden ki "insan doğduğu yerde değil doyduğu yerde yaşar" sözünün de doğru olduğunu bu videoda bir kez daha anlamış oluyoruz.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?

Mesaj gönderen burak35 »

Barınma en temel haktır. Ve azami derecede insanı fiyatlarda olmalıdır. Yok öyle yüksek ev kirası. Parmak kıpırdatmadan para kazanıyo herkes.
Gideceğim ülkede barınma pahalıysa herşey pahalıysa ya gitmem. Yada geri dönerim. Öyle şey mi olur ya. En temel ihtiyaç yani.
İnsanlar nerde yaşayacak ? Sokakta mı ? Havası suyuda temiz olmalı.
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön