Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?
Hayat pahalılığı varsa yaşanmaz abi. Tek odalı bi ev 2500 dolar olur mu ya ? sen ne yapıyosun ? yok istemem kalsın. Bende kaçardım oradan.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9488
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7026 kez
Re: Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?
Pahalılık ve dışlanmak, kendini oraya ait hissetmemek de ayrılık sebeplerinden ki "insan doğduğu yerde değil doyduğu yerde yaşar" sözünün de doğru olduğunu bu videoda bir kez daha anlamış oluyoruz.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?
Barınma en temel haktır. Ve azami derecede insanı fiyatlarda olmalıdır. Yok öyle yüksek ev kirası. Parmak kıpırdatmadan para kazanıyo herkes.
Gideceğim ülkede barınma pahalıysa herşey pahalıysa ya gitmem. Yada geri dönerim. Öyle şey mi olur ya. En temel ihtiyaç yani.
İnsanlar nerde yaşayacak ? Sokakta mı ? Havası suyuda temiz olmalı.
Gideceğim ülkede barınma pahalıysa herşey pahalıysa ya gitmem. Yada geri dönerim. Öyle şey mi olur ya. En temel ihtiyaç yani.
İnsanlar nerde yaşayacak ? Sokakta mı ? Havası suyuda temiz olmalı.
