Bu Videoyu İzleyenlerin %50’si Alzheimer Olacak – Prof.Dr. Oytun Erbaş
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9460
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7004 kez
Re: Bu Videoyu İzleyenlerin %50’si Alzheimer Olacak – Prof.Dr. Oytun Erbaş
Saçmalamak denince aklıma gelecek tek isim bu adam olurdu sanıyorum. Tek bir kelime üzerinde patinaj yaparak sürekli laf demagojisi yaparak yayını tamamlamaya çalıştı hatta kötü rüya görmeyi kabir azabına benzetti ya hiç güleceğim yoktu iyi güldüm.
Can sıkıntısı olduğunda gülmek için izlenebilir.
Can sıkıntısı olduğunda gülmek için izlenebilir.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Bu Videoyu İzleyenlerin %50’si Alzheimer Olacak – Prof.Dr. Oytun Erbaş
Artık aklına her geleni söylüyor diye düşünmeye başladım
