Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
Hazırladığım Windows 11 24H2 26100.3775 yapı numaralı 09.04.2025 tarihi itibarıyla güncel olan kendimin de kullandığı sistemimi sizlerle paylaşıyorum.
Sistemde sadece Net Framework 3.5 Sp1 sürümü aktif edilmiştir onun dışında bir değişiklik yapılmamış, sadece 5055523 yapı numaralı güncelleme eklenmiştir. Yapı Pro, Home, Home SL olmak üzere üç sürümden oluşmaktadır.
Kullanacak veya deneyecek olan arkadaşlarıma iyi günlerde kullanmalarını diliyorum.
https://pixeldrain.com/u/gaMakCUr
Sistemde sadece Net Framework 3.5 Sp1 sürümü aktif edilmiştir onun dışında bir değişiklik yapılmamış, sadece 5055523 yapı numaralı güncelleme eklenmiştir. Yapı Pro, Home, Home SL olmak üzere üç sürümden oluşmaktadır.
Kullanacak veya deneyecek olan arkadaşlarıma iyi günlerde kullanmalarını diliyorum.
https://pixeldrain.com/u/gaMakCUr
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- mehoaga
- Kilobyte4

- Mesajlar: 790
- Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3297 kez
- Teşekkür edildi: 780 kez
Re: Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
Evet bencede elinize sağlık.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
Nazik yorumlarınız için teşekkürler. Sırada Windows 10 22H2 var o da hazır şimdi upload ediyorum sabaha gelir.
Paylaştığım önceki tüm sistemler Pixeldrain'de dört ay dolacağı için 1 hafta içinde silinebilir. O zaman yenilersem eski linkleri yenilerim yoksa silinmesini rica ederim boşuna konu olarak kalabalık etsin istemem.
Paylaştığım önceki tüm sistemler Pixeldrain'de dört ay dolacağı için 1 hafta içinde silinebilir. O zaman yenilersem eski linkleri yenilerim yoksa silinmesini rica ederim boşuna konu olarak kalabalık etsin istemem.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
Teşekkürler. Ama dosya boyutu çok büyük abartılı bir şekilde. 11 i bu yüzden sevmiyorum işte.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15186
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
Benim netim olsaydı kullanırdım.sonuçta elden geçirilmiş....
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
Sistemde sadece güncelleme için kalıntı olan ve sistemin boyutunu şişiren güncelleme kalıntıları silindi ki Microsoft'da kalıntıları silmektedir ve Net 3.5 sp1 aktif edildi fakat iso'da Tpm bölümü kapalı mı emin değilim offline imajla yaptım elimdeki, internete cepten girdiğim için sıfır imajı yeniden internetten indirme imkanım olmadı öyleyse bile yine de sorun olmayacaktır ve donanım destekliyorsa Tpm ile de kurulabilir. Başka bir şey yapılmadı. Bu arada senden de Twre2012 kardeşim böyle güncel sistemler görmek isterim.
Ben bunu kendim gibi offline olanlar için yapıyorum. Güncelleme imkanı olanlar güncellesin o ayrı ben benim gibi cep interneti ile bilgisayarda internete girenler için geçenki sürümde olduğu gibi sadece sordum'da paylaşarak gönüllü olarak yapıyorum.
Bilgi için söylüyorum kullananlar ya da kullanacak olanlar için herhangi bir menfaatim ya da çıkarım yoktur. Kendim için yaptığım yapıları arşivimde saklıyorum ve sizlerle paylaşıyorum. Sistem ile ilgili olarak yapıcı olduğu sürece tüm eleştirilere ve önerilere açığım. Güvenmeyenler Microsoft'un 26100.1742 yapısını indirip öyle de güncelleme yapabilirler. Microsoft'dan indirmek isteyenler için de orijinal indirme linkini aşağıya bırakıyorum.
https://www.microsoft.com/tr-tr/softwar ... /windows11
Ben bunu kendim gibi offline olanlar için yapıyorum. Güncelleme imkanı olanlar güncellesin o ayrı ben benim gibi cep interneti ile bilgisayarda internete girenler için geçenki sürümde olduğu gibi sadece sordum'da paylaşarak gönüllü olarak yapıyorum.
Bilgi için söylüyorum kullananlar ya da kullanacak olanlar için herhangi bir menfaatim ya da çıkarım yoktur. Kendim için yaptığım yapıları arşivimde saklıyorum ve sizlerle paylaşıyorum. Sistem ile ilgili olarak yapıcı olduğu sürece tüm eleştirilere ve önerilere açığım. Güvenmeyenler Microsoft'un 26100.1742 yapısını indirip öyle de güncelleme yapabilirler. Microsoft'dan indirmek isteyenler için de orijinal indirme linkini aşağıya bırakıyorum.
https://www.microsoft.com/tr-tr/softwar ... /windows11
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
Valla 10 bile fazla geliyor bana. İstediği kadar destek kessin 10 için. ekim 2025 e kadar kim öle kim kala.
- Ensatech
- Megabyte2

- Mesajlar: 1173
- Kayıt: 22 May 2006, 19:07
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 85 kez
- Teşekkür edildi: 190 kez
Re: Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
11 de consumer ve bussniness olarak aşa yukarı çok değişmeyen uygulama pakatleri yüklü geliyor bir kısmını internete bağlayınca kuruyor ancak yinede çok dosya var arkada boyut artıyor. .wim yerine ESD sıkıştırma isolar biraz daha küçük olsada geçen ay daha sıfır pc nin cache siz olarak 3 ayda 11 TB nvme diski yazarak öldürdüğü bir sisteme denk geldim. win 11 sağolsun.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Windows 11 24H2 26100.3775 Nisan 2025 Güncel Sistem Paylaşımım
Ben sistemleri sıfır şekilde kesinlikle kullanmıyorum çünkü bilgisayarım kaldırmıyor kasmaktan sistem bir hâl oluyor o yüzden ilk işim Windows Update'yi kalıcı olarak kapatıp mağaza uygulamalarını otomatik olarak güncellemeyi kapatmak oluyor.Ensatech yazdı: 11 Nis 2025, 13:41 11 de consumer ve bussniness olarak aşa yukarı çok değişmeyen uygulama pakatleri yüklü geliyor bir kısmını internete bağlayınca kuruyor ancak yinede çok dosya var arkada boyut artıyor. .wim yerine ESD sıkıştırma isolar biraz daha küçük olsada geçen ay daha sıfır pc nin cache siz olarak 3 ayda 11 TB nvme diski yazarak öldürdüğü bir sisteme denk geldim. win 11 sağolsun.
Hazırladığım Windows 10 22H2 3 sürüm, Windows 1124H2 3 sürümleri hazırladıktan sonra baktım da ssd diskime 1 Tb veri yazmış o yüzden seni gayet iyi anlıyorum.
Esd sürümler diske ekstra veri yazıyor sıkışan dosyaları açmak için ben de o yüzden esd sürüm yapmıyorum sürümleri hep wim olarak yapıyorum hem eski sistem bilgisayarlar daha az yoruluyor hem de kurulum süresi yarı yarıya hızlı oluyor wim kurulum esd kuruluma göre kurulun dosyaları sıkıştırılmaya uğramadığı için daha hızlıdır.
