IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Iron un son sürümü bende bozuk çıktığından eski sürümünü indirip kurmak zorunda kaldım, size de eski sürüm lazımsa aşağıdaki linkten edinebilirsiniz.

http://download1.srware.net/old/iron/win/
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen burak35 »

Teşekkürler. Ben bayadır 122 nci sürümdeyim. Ne gibi sorunu vardı acaba son sürümün ? Merak ettim. :?:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen velociraptor »

Son sürüm yerine sanırım betayı indirime sunmuşlar , mesela herhangi bir eklenti kuramazssın çalışmıyor , Çok daha kötüsü asla kullanıcı adı ve şifreleri kaydetmiyor.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen burak35 »

Ooo. Ben bunu bilmiyordum yalnız. Dediğin gibiyse o zaman sıkıntı harbiden büyük abi. Eklenti kurulmaz mı ya ? Hele ki şu devirde ?
İnternet reklam dolu. Heryerden reklam fışkırıyor. İstisnasız hangi siteye girersen gir alakasız en az 1 2 tane reklam çıkıyor.
Tamam reklamda olmalı sitelerde. Ama inanın çok fazla var Ve gerçekten bayıyor artık.
Ben şifre kaydederek tarayıcı kullanmam. Çok uzunca bir süre önce alışkanlıklarımı değiştirdim. Bu kısım benim için sorun teşkil etmez.
Ama benim gibi kullanmayan insanların işini zorlaştıracaktır. Ve bunuda anlayabiliyorum.
Bence en son sürümden bir süre daha uzak durmak lazım o zaman. Olabildiğince alt sürümlerden devam etmek daha mantıklı gibi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen velociraptor »

Aynen katılıyorum. Herkeste aynı hatayı verirmi bilmem ama bir alt sürüme geçince bütün hatalar yokoldu.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen burak35 »

Sanırım 126 indirmişsin abi. O yüzden onunda bi alt sürümü olan 125 kurdun ve sorunlar yok oldu sanırım.
Şuan anasayfasında yeni sürüm görünüyor. 127 sürüm numarası.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen velociraptor »

İşte o 127 ye bulaşmayın.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen burak35 »

geçenlerde aklıma geldi. Dedim bi son sürümü indirip denesem mi? Sonrada vazgeçtim. Dedim boşver uğraşmaya ne gerek var.
İyikide indirip denememişim. Eklenti kurulamaması çok büyük sıkıntı. Eklenti mutlaka olmalı. Eklentisiz nette dolaşmak mümkün değil artık.
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen mertcan90 »

burak35 yazdı: 25 Eyl 2024, 00:20 Ben şifre kaydederek tarayıcı kullanmam. Çok uzunca bir süre önce alışkanlıklarımı değiştirdim. Bu kısım benim için sorun teşkil etmez.
Burak kardeş, yıllar önce yeğenim ben yokken bilgisayarıma oyun indirip kurmuş virus yemiştim. Firefox kayıtlı tüm şifreler çalınmıştı. O zamandan beri, senin gibi tarayıcıya şifre kaydetmeyi bıraktım.
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2918
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3920 kez
Teşekkür edildi: 3195 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen root@localhost »

Hala 111.0.5650.0 (Resmi Derleme) (64 bit) Sürümü kullanıyorum. Ne ma problema!
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen burak35 »

mertcan90 yazdı: 25 Eyl 2024, 05:43
burak35 yazdı: 25 Eyl 2024, 00:20 Ben şifre kaydederek tarayıcı kullanmam. Çok uzunca bir süre önce alışkanlıklarımı değiştirdim. Bu kısım benim için sorun teşkil etmez.
Burak kardeş, yıllar önce yeğenim ben yokken bilgisayarıma oyun indirip kurmuş virus yemiştim. Firefox kayıtlı tüm şifreler çalınmıştı. O zamandan beri, senin gibi tarayıcıya şifre kaydetmeyi bıraktım.
Ben iron a geçeli 8 9 sene oluyor. Ben taa o zamanlardan beri bıraktım tarayıcıya şifre kaydetmeyi abi.
Haa birde ben tarayıcıyı sürekli gizli modda kullanıyorum ki, Başka insanlar nerelere girdiğimi görmesin diye.
Bence sizde böyle kullanın. Gizlilik mahremiyet önemli.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen burak35 »

123 üncü sürümü kullandım bugün biraz. Tarayıcıda bug var sanırım. Gizli modda kullanıyorum yıllardır. Alışkanlık olmuş.
Herhangi bir hesaba mesela drive yada megaya girdikten sonra çıkış yaparken tarayıcı kapandı bende. Şaşırdım kaldım.
Aynı şey 2 kez oldu üstelik. Böyle bi sorun ilk kez yaşadım sanırım. O yüzden 123 kullanmayın. Daha yeni yada eski sürümler kullanın.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9455
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 929 kez
Teşekkür edildi: 6998 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

burak35 yazdı: 19 Mar 2025, 20:00 123 üncü sürümü kullandım bugün biraz. Tarayıcıda bug var sanırım. Gizli modda kullanıyorum yıllardır. Alışkanlık olmuş.
Herhangi bir hesaba mesela drive yada megaya girdikten sonra çıkış yaparken tarayıcı kapandı bende. Şaşırdım kaldım.
Aynı şey 2 kez oldu üstelik. Böyle bi sorun ilk kez yaşadım sanırım. O yüzden 123 kullanmayın. Daha yeni yada eski sürümler kullanın.
Portable tarayıcı kullanıyorsan belki de portable yazılımından kaynaklıdır ya da belki de gerçekten de iron tarayıcısında bug vardır.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen burak35 »

Başka sürüm deneyeceğim müsait olunca.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9455
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 929 kez
Teşekkür edildi: 6998 kez

Re: IRON tarayıcı eski sürümlerini indir

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Kurulumlusunu denersin önce bu denediğin sürümün eğer onda sorun yaşarsan sorun tarayıcının kendisindedir eğer sorun yaşamazsan sıkıntı portable tarayıcıdadır.
Cevapla