Son sürüm yerine sanırım betayı indirime sunmuşlar , mesela herhangi bir eklenti kuramazssın çalışmıyor , Çok daha kötüsü asla kullanıcı adı ve şifreleri kaydetmiyor.
Ooo. Ben bunu bilmiyordum yalnız. Dediğin gibiyse o zaman sıkıntı harbiden büyük abi. Eklenti kurulmaz mı ya ? Hele ki şu devirde ?
İnternet reklam dolu. Heryerden reklam fışkırıyor. İstisnasız hangi siteye girersen gir alakasız en az 1 2 tane reklam çıkıyor.
Tamam reklamda olmalı sitelerde. Ama inanın çok fazla var Ve gerçekten bayıyor artık.
Ben şifre kaydederek tarayıcı kullanmam. Çok uzunca bir süre önce alışkanlıklarımı değiştirdim. Bu kısım benim için sorun teşkil etmez.
Ama benim gibi kullanmayan insanların işini zorlaştıracaktır. Ve bunuda anlayabiliyorum.
Bence en son sürümden bir süre daha uzak durmak lazım o zaman. Olabildiğince alt sürümlerden devam etmek daha mantıklı gibi.
Sanırım 126 indirmişsin abi. O yüzden onunda bi alt sürümü olan 125 kurdun ve sorunlar yok oldu sanırım.
Şuan anasayfasında yeni sürüm görünüyor. 127 sürüm numarası.
geçenlerde aklıma geldi. Dedim bi son sürümü indirip denesem mi? Sonrada vazgeçtim. Dedim boşver uğraşmaya ne gerek var.
İyikide indirip denememişim. Eklenti kurulamaması çok büyük sıkıntı. Eklenti mutlaka olmalı. Eklentisiz nette dolaşmak mümkün değil artık.
burak35 yazdı: 25 Eyl 2024, 00:20
Ben şifre kaydederek tarayıcı kullanmam. Çok uzunca bir süre önce alışkanlıklarımı değiştirdim. Bu kısım benim için sorun teşkil etmez.
Burak kardeş, yıllar önce yeğenim ben yokken bilgisayarıma oyun indirip kurmuş virus yemiştim. Firefox kayıtlı tüm şifreler çalınmıştı. O zamandan beri, senin gibi tarayıcıya şifre kaydetmeyi bıraktım.
burak35 yazdı: 25 Eyl 2024, 00:20
Ben şifre kaydederek tarayıcı kullanmam. Çok uzunca bir süre önce alışkanlıklarımı değiştirdim. Bu kısım benim için sorun teşkil etmez.
Burak kardeş, yıllar önce yeğenim ben yokken bilgisayarıma oyun indirip kurmuş virus yemiştim. Firefox kayıtlı tüm şifreler çalınmıştı. O zamandan beri, senin gibi tarayıcıya şifre kaydetmeyi bıraktım.
Ben iron a geçeli 8 9 sene oluyor. Ben taa o zamanlardan beri bıraktım tarayıcıya şifre kaydetmeyi abi.
Haa birde ben tarayıcıyı sürekli gizli modda kullanıyorum ki, Başka insanlar nerelere girdiğimi görmesin diye.
Bence sizde böyle kullanın. Gizlilik mahremiyet önemli.
123 üncü sürümü kullandım bugün biraz. Tarayıcıda bug var sanırım. Gizli modda kullanıyorum yıllardır. Alışkanlık olmuş.
Herhangi bir hesaba mesela drive yada megaya girdikten sonra çıkış yaparken tarayıcı kapandı bende. Şaşırdım kaldım.
Aynı şey 2 kez oldu üstelik. Böyle bi sorun ilk kez yaşadım sanırım. O yüzden 123 kullanmayın. Daha yeni yada eski sürümler kullanın.
burak35 yazdı: 19 Mar 2025, 20:00
123 üncü sürümü kullandım bugün biraz. Tarayıcıda bug var sanırım. Gizli modda kullanıyorum yıllardır. Alışkanlık olmuş.
Herhangi bir hesaba mesela drive yada megaya girdikten sonra çıkış yaparken tarayıcı kapandı bende. Şaşırdım kaldım.
Aynı şey 2 kez oldu üstelik. Böyle bi sorun ilk kez yaşadım sanırım. O yüzden 123 kullanmayın. Daha yeni yada eski sürümler kullanın.
Portable tarayıcı kullanıyorsan belki de portable yazılımından kaynaklıdır ya da belki de gerçekten de iron tarayıcısında bug vardır.
Kurulumlusunu denersin önce bu denediğin sürümün eğer onda sorun yaşarsan sorun tarayıcının kendisindedir eğer sorun yaşamazsan sıkıntı portable tarayıcıdadır.