Kadının Aldattığını Dışkısından Anlarım!" - Oytun Erbaş
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Kadının Aldattığını Dışkısından Anlarım!" - Oytun Erbaş
Bu herif her geçen gün saçmalıyor. Böyle bi imkan varsa bile açıklama be kardeşim. Cidden açıklama.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Kadının Aldattığını Dışkısından Anlarım!" - Oytun Erbaş
İlgi için yapmayacağı ne kaldı merak ediyorum
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: Kadının Aldattığını Dışkısından Anlarım!" - Oytun Erbaş
Zamanında ilgi çekmek için otizmliyim dedi mesela nice oyunlar yaptı fakat hiç otizmliye benzer bir yanını görmedim bu adamın.
- Ensatech
- Megabyte2

- Mesajlar: 1173
- Kayıt: 22 May 2006, 19:07
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 85 kez
- Teşekkür edildi: 190 kez
Re: Kadının Aldattığını Dışkısından Anlarım!" - Oytun Erbaş
Gaitaya geldiğine göre herbokolokluk evresine geldi artık...
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Kadının Aldattığını Dışkısından Anlarım!" - Oytun Erbaş
Aynen. Yapmayacağı ne kaldı daha acaba. Az biraz bi sempatisi vardı bu adamın onuda kaybetti.
