xp ie8 de anasayfam bir türlü değiştiremiyorum.
tümünü kaldır
desemde değişmiyor.
nasıl değiştirebilirim.
ana sayfa
Re: ana sayfa
combofix le tarat,sonra ya aşağıdaki reg kaydını uygula yada alttaki linktekini.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN]
"AutoHide"="yes"
"Security Risk Page"="about:SecurityRisk"
"Extensions Off Page"="about:NoAdd-ons"
"Default_Search_URL"="http://www.google.com.tr"
"Default_Page_URL"="http://www.google.com.tr"
"Anchor_Visitation_Horizon"=hex:01,00,00,00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\ControlPanel]
"HomePage"="0"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="www.google.com.tr"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel]
"HomePage"=dword:00000000
viewtopic.php?f=13&t=69485&p=252934&hil ... B1#p252934
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN]
"AutoHide"="yes"
"Security Risk Page"="about:SecurityRisk"
"Extensions Off Page"="about:NoAdd-ons"
"Default_Search_URL"="http://www.google.com.tr"
"Default_Page_URL"="http://www.google.com.tr"
"Anchor_Visitation_Horizon"=hex:01,00,00,00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\ControlPanel]
"HomePage"="0"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="www.google.com.tr"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel]
"HomePage"=dword:00000000
viewtopic.php?f=13&t=69485&p=252934&hil ... B1#p252934
- gidenay
- Bit

- Mesajlar: 17
- Kayıt: 02 Eyl 2010, 18:45
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: ana sayfa
Zamanında İnternet explorer ne kadarda sorunluymuş. Daha bir kez bile olsun uzun uzadıya kullanmadım şu tarayıcıyı. İyide yapmışım.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9475
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7016 kez
Re: ana sayfa
O zamanlar böyle çeşitli tarayıcılar yoktu ya netscape kullanacaktın ya internet explorer başka alternatifin pek yoktuburak35 yazdı: 25 Oca 2025, 15:18 Zamanında İnternet explorer ne kadarda sorunluymuş. Daha bir kez bile olsun uzun uzadıya kullanmadım şu tarayıcıyı. İyide yapmışım.

