Win7'de "Güvenlik Merkezi" Hatası Ve Çözümü

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Win7'de "Güvenlik Merkezi" Hatası Ve Çözümü

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Windows Güvenlik Merkezi Hizmeti Başlatılamıyor Hatası ve Çözümü

Çözümü :

1.Başlat'ı açıp arama yerine Hizmetler yazınız ve programlar bölmünde karşına çıkan Hizmetler'e tıklayınız.

2.Hizmetler bölmünden Güvenlik Merkezi'ni bulunuz ve açınız.

3.Karşınıza çıkan ekranda Başlangıç türü : bölmünü Otomatik yapınız ve Başlat'a tıklayınız.

4.Uygula komutunu verin ve pencereyi kapatın.

TRWE_MMXII
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
REASMCODERİNG
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Win7'de "Güvenlik Merkezi" Hatası Ve Çözümü

Mesaj gönderen velociraptor »

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Win7'de "Güvenlik Merkezi" Hatası Ve Çözümü

Mesaj gönderen burak35 »

msconfigten hizmeti bulup başına tik atmakta alternatif olarak işe yarayabilir çalışmayan servisler için böyle yapıyorum :)
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9452
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 928 kez
Teşekkür edildi: 6996 kez

Re: Win7'de "Güvenlik Merkezi" Hatası Ve Çözümü

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Ben bunu kapatarak kullanıyorum sürekli güvenlik merkezini aç bildirimi gelmiyor kafam belirgin şekilde rahatladı çünkü Windows 11 sürekli benden bunu açmamı istemiyor. :-D
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Win7'de "Güvenlik Merkezi" Hatası Ve Çözümü

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Kayserilifatih yazdı: 10 Mar 2025, 13:03 Ben bunu kapatarak kullanıyorum sürekli güvenlik merkezini aç bildirimi gelmiyor kafam belirgin şekilde rahatladı çünkü Windows 11 sürekli benden bunu açmamı istemiyor. :-D
Bayılıyorsun konuları hortlatmaya.... :-D
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9452
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 928 kez
Teşekkür edildi: 6996 kez

Re: Win7'de "Güvenlik Merkezi" Hatası Ve Çözümü

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

TRWE_2012 yazdı: 10 Mar 2025, 14:02
Kayserilifatih yazdı: 10 Mar 2025, 13:03 Ben bunu kapatarak kullanıyorum sürekli güvenlik merkezini aç bildirimi gelmiyor kafam belirgin şekilde rahatladı çünkü Windows 11 sürekli benden bunu açmamı istemiyor. :-D
Bayılıyorsun konuları hortlatmaya.... :-D
Fikrimizi söyleyelim ki insanlar ona göre bilgi sahibi olup karar versinler diyerek ben de kendi kullanımıma dair bilgi vererek okuyuculara yardımcı olmaya çalışıyorum. :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Win7'de "Güvenlik Merkezi" Hatası Ve Çözümü

Mesaj gönderen burak35 »

Hort :) :v Ben saldım artık windowsu :) bende pek sorun sıkıntı olmuyor :) onunla mı uğraşacam aman boşver.
Cevapla