Antep fıstıkları neden ucuzladı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9458
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7002 kez
Re: Antep fıstıkları neden ucuzladı
O kadar zehir kalıntısı olursa ellerinde çürüyüp gitmesin diye iyi kötü bol bol koyup övünürler ki ellerinde antep fıstıkları çöpe gitmesin.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Antep fıstıkları neden ucuzladı
Nasılda üçkağıt yapmışlar. Temiz mi değil mi belli değil tabi o fıstıklar. Çok severim buarada antep fıstığı. ama meret çok pahalı işte.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9458
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7002 kez
Re: Antep fıstıkları neden ucuzladı
Migrosta ucuzlatmışlar antep fıstığının fiyatını 20 ile 30 lira arasında düşmüş, tabii yersenburak35 yazdı: 07 Mar 2025, 01:23 Nasılda üçkağıt yapmışlar. Temiz mi değil mi belli değil tabi o fıstıklar. Çok severim buarada antep fıstığı. ama meret çok pahalı işte.
