NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Email Bot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 397
Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 35 kez

NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim

Mesaj gönderen Email Bot »

Ben NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim başlangıçta sadece diskimi soracak kurulum başlayacak sonundada herhangi bir bilgi kullanıcı adı filan girmeden direk olarak işletim sistemi açılacak ben bu konuda Katılımsız bölümden kendimce bilgiler girerek bu şekilde iso hazırlamdım sistem başlangıcında direk kurulum başlıyor dedi diskimi gördü ben ayarlamaları yaptım herşey düzgün gitti tam masaüstü nüde gördü ancak diğer kulanıcı diye bir hesap çıktı işte orada takılı kaldım zira hiçbir yerel hesap oluşturtamamışım sanırım.Bu konuda hiçbiryerde bir bilgiye rastlıyamadım sizler bu konuda bilgi veren bir konu açabilirmisiniz.Teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9475
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7016 kez

Re: NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Istediğin gibi bir katılımsız xml dosyası hazırlayacaksın o hazırladığın xml dosyasını flash belleğinin ana dizinine atacaksın ya da ntlite için anlatım yapan ognitorenks diye bir kardeşimiz var onun kendi blog konusundaki anlatımında 9. adım olan katılımsız bölümünde katılımsız kurulumda hangi seçenekleri işaretleyecegin konusunda bir görsel bırakmış belki işine yarar, yapacağın yerleri işaretlemiş bir göz at derim.

https://www.technopat.net/sosyal/konu/n ... 3.1821107/

Ayrıca Sordum sitesinde de anlatım mevcut nasıl katılımsız xml dosyası oluşturacağın hakkında onu da okuyup anlamadığın yerde tekrar mesaj yazıp sorarsan yardımcı olmaya çalışırız.

https://www.sordum.net/83106/katilimsiz ... azirlayin/
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim

Mesaj gönderen burak35 »

Ognitorenks bende öneririm. O arkadaş baya güzel şeyler yaptı. Zamanında baya bi takip ettim. Hatta bloguna yorum falanda atmıştım.
Aşağı yukarı benim düşüncelerime sahip bir arkadaş. Keşke burada üye olsaydı.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim

Mesaj gönderen burak35 »

Ntlite iyi hoş ama sanırım kullanmazdım. Çünkü bilgisayaryım eski ve güçsüz. Sanırım iso dosyası düzenlerken çok bekletirdi beni.
Birkaç saat falan. O kadar bekleyebilirmiyim bilemiyorum.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön