NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim
- Email Bot
- Kilobyte2

- Mesajlar: 397
- Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
- Teşekkür etti: 2 kez
- Teşekkür edildi: 35 kez
NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim
Ben NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim başlangıçta sadece diskimi soracak kurulum başlayacak sonundada herhangi bir bilgi kullanıcı adı filan girmeden direk olarak işletim sistemi açılacak ben bu konuda Katılımsız bölümden kendimce bilgiler girerek bu şekilde iso hazırlamdım sistem başlangıcında direk kurulum başlıyor dedi diskimi gördü ben ayarlamaları yaptım herşey düzgün gitti tam masaüstü nüde gördü ancak diğer kulanıcı diye bir hesap çıktı işte orada takılı kaldım zira hiçbir yerel hesap oluşturtamamışım sanırım.Bu konuda hiçbiryerde bir bilgiye rastlıyamadım sizler bu konuda bilgi veren bir konu açabilirmisiniz.Teşekkürler.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9475
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7016 kez
Re: NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim
Istediğin gibi bir katılımsız xml dosyası hazırlayacaksın o hazırladığın xml dosyasını flash belleğinin ana dizinine atacaksın ya da ntlite için anlatım yapan ognitorenks diye bir kardeşimiz var onun kendi blog konusundaki anlatımında 9. adım olan katılımsız bölümünde katılımsız kurulumda hangi seçenekleri işaretleyecegin konusunda bir görsel bırakmış belki işine yarar, yapacağın yerleri işaretlemiş bir göz at derim.
https://www.technopat.net/sosyal/konu/n ... 3.1821107/
Ayrıca Sordum sitesinde de anlatım mevcut nasıl katılımsız xml dosyası oluşturacağın hakkında onu da okuyup anlamadığın yerde tekrar mesaj yazıp sorarsan yardımcı olmaya çalışırız.
https://www.sordum.net/83106/katilimsiz ... azirlayin/
https://www.technopat.net/sosyal/konu/n ... 3.1821107/
Ayrıca Sordum sitesinde de anlatım mevcut nasıl katılımsız xml dosyası oluşturacağın hakkında onu da okuyup anlamadığın yerde tekrar mesaj yazıp sorarsan yardımcı olmaya çalışırız.
https://www.sordum.net/83106/katilimsiz ... azirlayin/
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim
Ognitorenks bende öneririm. O arkadaş baya güzel şeyler yaptı. Zamanında baya bi takip ettim. Hatta bloguna yorum falanda atmıştım.
Aşağı yukarı benim düşüncelerime sahip bir arkadaş. Keşke burada üye olsaydı.
Aşağı yukarı benim düşüncelerime sahip bir arkadaş. Keşke burada üye olsaydı.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: NTLİTE ile katılımsız iso nasıl hazırlayabilirim
Ntlite iyi hoş ama sanırım kullanmazdım. Çünkü bilgisayaryım eski ve güçsüz. Sanırım iso dosyası düzenlerken çok bekletirdi beni.
Birkaç saat falan. O kadar bekleyebilirmiyim bilemiyorum.
Birkaç saat falan. O kadar bekleyebilirmiyim bilemiyorum.
