ana sayfa

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
gidenay
Bit
Bit
Mesajlar: 17
Kayıt: 02 Eyl 2010, 18:45

ana sayfa

Mesaj gönderen gidenay »

xp ie8 de anasayfam bir türlü değiştiremiyorum.
tümünü kaldır
desemde değişmiyor.
nasıl değiştirebilirim.
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: ana sayfa

Mesaj gönderen modestus »

combofix le tarat,sonra ya aşağıdaki reg kaydını uygula yada alttaki linktekini.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN]
"AutoHide"="yes"
"Security Risk Page"="about:SecurityRisk"
"Extensions Off Page"="about:NoAdd-ons"
"Default_Search_URL"="http://www.google.com.tr"
"Default_Page_URL"="http://www.google.com.tr"
"Anchor_Visitation_Horizon"=hex:01,00,00,00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\ControlPanel]
"HomePage"="0"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="www.google.com.tr"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel]
"HomePage"=dword:00000000


viewtopic.php?f=13&t=69485&p=252934&hil ... B1#p252934
Kullanıcı avatarı
gidenay
Bit
Bit
Mesajlar: 17
Kayıt: 02 Eyl 2010, 18:45

Re: ana sayfa

Mesaj gönderen gidenay »

teşekkürler
combo ile zaten taratmıştım
deneyim geri bildirim yaparım.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: ana sayfa

Mesaj gönderen burak35 »

Zamanında İnternet explorer ne kadarda sorunluymuş. Daha bir kez bile olsun uzun uzadıya kullanmadım şu tarayıcıyı. İyide yapmışım.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9475
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7016 kez

Re: ana sayfa

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

burak35 yazdı: 25 Oca 2025, 15:18 Zamanında İnternet explorer ne kadarda sorunluymuş. Daha bir kez bile olsun uzun uzadıya kullanmadım şu tarayıcıyı. İyide yapmışım.
O zamanlar böyle çeşitli tarayıcılar yoktu ya netscape kullanacaktın ya internet explorer başka alternatifin pek yoktu :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: ana sayfa

Mesaj gönderen burak35 »

O zamanlar internetim yoktu. :v
Cevapla