Şuan ne dinliyorsunuz ? Hadi paylaşın bakalım.
Bende durumlar böyle.
Son bikaç senedir Hep Türkçe dinliyorum. Türkçeye geçtim artık. Eskiden hep rock metal dinlerdim.
Buarada klipte enfestir. Ozi Umarım albümde yapar ileride. Herkese iyi geceler.
Valla ben rahatsızlığımdan dolayı müzik falan dinleyemiyorum. Aslında dinlerimde kafam gürültüyü kaldıramıyor. Canım sıkılırsa satranç oynuyorum veya film varsa orlara takılıyorum. Eskiden usta yanında dükkanda çalışırken sesi sonda müzik dinlemeye bayılırdım ama artık oda yok. Rahmetli ferdi rahmetli müslüm orhan gencebay gibi. Ama o zamanlar bir zevkliydiki sorma gitsin.
GNU/Linux Mint 21.1 LXDE 'de (günümün büyük çoğunluğu bu sistem'de geçiyor.Windows11'i kendi haline bıraktım , bakmıyorum yüzüne) kendi imalatım mp3 ses kitaplarını dinliyorum...
Rock metal bende çok severim. Ama arada böyle Türkçede dinlemek lazım tabi.
Teadüfen youtubeda karşıma çıkmıştı. Çok beğenmiştim. Umarım sizlerde beğenirsiniz. İyi hafta sonları herkese.