Amerika’da BÜYÜK Saldırı! 15 Ölü 32 yaralı

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53960
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Amerika’da BÜYÜK Saldırı! 15 Ölü 32 yaralı

Mesaj gönderen velociraptor »


CNN'in haberine göre , kimliği tespit edilen şüphelinin 42 yaşındaki Teksaslı ABD vatandaşı Shamsud Din Jabbar olduğu belirtildi. ABD basınında çıkan haberlere göre Jabbar'ın arabasında da IŞİD bayrağı bulundu.

Resim


Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Amerika’da BÜYÜK Saldırı! 15 Ölü 32 yaralı

Mesaj gönderen burak35 »

Ölü ve yaralı sayısı fazla. O yüzden üzüldüm. Eylemi gerçekleştiren şahıs amerikalıya hiç benzemiyor. Afgana benziyor.
Birde haberlerde eski asker falan dediler. Enteresan gerçekten.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53960
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Amerika’da BÜYÜK Saldırı! 15 Ölü 32 yaralı

Mesaj gönderen velociraptor »

Almanyada aynı eylemi yapan şahıs Arap tı , ve bu da araba benziyor
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Amerika’da BÜYÜK Saldırı! 15 Ölü 32 yaralı

Mesaj gönderen burak35 »

Aynen. Tipi hiç amerikalıya benzemiyor çünkü. Benim anlamadığım böyle insanları nasıl ülkelerine alıyorlar?
Hadi aldılar diyelim. Ee peki koskocas orduya askeriyeye nasıl alıyorlar? Bi kere herifin tipi bile ofsayt zaten? Öyle şekilci bi insan değilim.
İnsanların görünüşleriylede pek ilgilenmem. Benim biraz tipim bozuktur hatta. Ama bu herif kadarda değil. En fazla kürde falan benzetirler.
Çok garip yani şu olay gerçekten.
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Amerika’da BÜYÜK Saldırı! 15 Ölü 32 yaralı

Mesaj gönderen mertcan90 »

Tamam bu tip eylemlerde genelde masum insanlar ölüyor ama iş Amerika'ya gelince nedense içimden üzülmek gelmiyor. Dünyanın içinden geçtiler. Burunlarını soktukları her yerde kan ve gözyaşı var.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Amerika’da BÜYÜK Saldırı! 15 Ölü 32 yaralı

Mesaj gönderen burak35 »

Evet özellikle ortadoğuyu mahvettiler. Gözlerini para hırsı bürümüş çünkü.
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön