Windows 11 de eski Eylem merkezini kullanın
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Windows 11 de eski Eylem merkezini kullanın
Pek fazla kullanmıyorum bu eylem merkezini onun yerine start is all back programını kullanıyorum o programda görünüm olarak windows 7 yi seçiyorum her şey windows 7 gibi oluyor fakat eski eylem merkezini kullanmak isteyen arkadaşların işine yarayacaktır 
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows 11 de eski Eylem merkezini kullanın
Teşekkürler. Eline sağlık abi. Ben 11 kullanmıyorum. Ama kullanan birçok kişinin işine yarayacktır. Tabikide microsoftun işbilmezliği ortada.
Paso birşeyler ekliyorlar. Sonrada beğenmedim diyip değiştiriyorlar. Hİç tutarlılık yok. Hİç istikrar yok.
Stabilite performans gizlilik güvenlik gibi gereksinimler zaten hak getire.
Paso birşeyler ekliyorlar. Sonrada beğenmedim diyip değiştiriyorlar. Hİç tutarlılık yok. Hİç istikrar yok.
Stabilite performans gizlilik güvenlik gibi gereksinimler zaten hak getire.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Windows 11 de eski Eylem merkezini kullanın
20 Yaşındaki hintlilerin kodladığı hiçbirşeyeden hayır gelmez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows 11 de eski Eylem merkezini kullanın
Aynen. Sonuna kadar katılıyorum. Bu aptal hintliler yüzünden sorunlu sıkıntılı sistemler kullanıyoruz. Oysa ki Win 7 ne güzeldi.
Mis gibi kullanırdık. Hiç sorun sıkıntı çıkarmazdı.
Mis gibi kullanırdık. Hiç sorun sıkıntı çıkarmazdı.
