@burak35'in paylaşıma sunduğu "host block telemetry and ads" isimli .txt dosyasını, evvel ki akşamın gece yarısının sabah'a karşı 05.00.00'de Sordum.Org yazılım ekibinden @BluLife'ın kodladığı "BlueLife Host Editör" ile sistemime, "Güvenli Kip'te" ekledim.Önce sistem bir sarsıntı geçirdi.Daha sonra uyum sağladı.İnternet yağ gibi akıyor.

Windows XP'den beridir kullandığım metin editörüm Notepad2 artık bana yetmemeğe başlamıştı (özellikle kodlama yaparken) bende bunu seçtim.Artık .vbs , .vba ve .html, .php kodlama yaparken aynı anda betiği çalıştırıp deneyebiliyorum.hepsi bir arada özellik gibi...

BlueLife yazılımı ile bir yedeğini "Dışarı Çıkart" komutu ile aldım.



