Motokuryelerden mesleki, yeterlilik ve Adli sicil kaydı istenecek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2917
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3194 kez
Re: Motokuryelerden mesleki, yeterlilik ve Adli sicil kaydı istenecek
Her meslek için yeterlilik belgesi gerekli. Birde bu belgelerin adam akıllı eğitim görülerek alınması gerekli. El altından para ile vb değil.
Meslek ne olursa olsun icra eden bilgli ve bilinçli olmali
Meslek ne olursa olsun icra eden bilgli ve bilinçli olmali
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Motokuryelerden mesleki, yeterlilik ve Adli sicil kaydı istenecek
Doğru. Millet hile hurda üçkağıtla sırf parası var diye ehliyet aldı zamanında. Bizim sınıfta öyle bi ibiş vardı mesela.
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2917
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3194 kez
Re: Motokuryelerden mesleki, yeterlilik ve Adli sicil kaydı istenecek
Ben geçen senelerde apartman yöneticisi iken apt.kapicisini göndermiştim. Daha sonra bir kapıcı almamız gerekti kazan yakma belgesi yoktu. Onunla birlikte halk eğitim merkezinden katı ve sivi yakıt kazancilik belgesi aldım. Hem ona aldırdım hemde kendim aldım. Bir nevi kendimi garanti altına da almak için. Biliyor olmak bazen birşey ifade etmiyor. Bir sorun olduğunda yazılı belgeni sunmak gerekli. Kapıcı izinde , hasta vb. iken bu görevi yapmak için almıştım. Insanlar iyilikten de anlamıyor. Neyse elimizde duruyor işte. :)
Doğalgaz acil müdahale teknisyeniyim. Onun içinde belirli sürelerde meslek belgeleri alıyoruz. Yeterlilik şart.
Src4 yurt ici kargo taşımacılığı belgem var.
Psiko teknik belgem var.
İleri sürüş eğitimi belgem var
Ilkyardimci belgem var.
Doğalgaz bakım operatörü, sayaç sökme takma, gazlı hatta müdahale etme vb. Bir çok iş için belge aldık. Var oğlu var yani.
Bu tip konularda işler artık biraz daha sıkı tutuluyor.
Doğalgaz acil müdahale teknisyeniyim. Onun içinde belirli sürelerde meslek belgeleri alıyoruz. Yeterlilik şart.
Src4 yurt ici kargo taşımacılığı belgem var.
Psiko teknik belgem var.
İleri sürüş eğitimi belgem var
Ilkyardimci belgem var.
Doğalgaz bakım operatörü, sayaç sökme takma, gazlı hatta müdahale etme vb. Bir çok iş için belge aldık. Var oğlu var yani.
Bu tip konularda işler artık biraz daha sıkı tutuluyor.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: Motokuryelerden mesleki, yeterlilik ve Adli sicil kaydı istenecek
Bilgisiz olduktan sonra belge alınması hataya davetiye çıkarıyor fakat bilgili ve tecrübeli olarak alıyorsan o zaman insanları da kendini de garantiye almış oluyorsun.
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Motokuryelerden mesleki, yeterlilik ve Adli sicil kaydı istenecek
Eskiden bu motokuryerlere sempati duyardım, ekmek parası için uğraşıyorlar gözüyle bakardım. İşini düzgün yapanları tenzih ederim ama şimdi nefret eder hale geldim. Bunların yüzünden olan kazaların haddi hesabı yok. Kaldırımlar bile onların yolu olmuş. Ters yönden bile gidiyorlar. Buna birilerinin dur demesi gerekiyor. Maşallah hemen de kavga etmeye hazırlar. Biriyle dalaş hemen etrafını birkaç motorcu sarar.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: Motokuryelerden mesleki, yeterlilik ve Adli sicil kaydı istenecek
Aynen katılıyorum her yerden aniden fırlıyorlar, bir anlık boşta bulunsan çarpsan fark etmen geç olabilir çünkü o kadar sinsi ve dikkatsiz sürüyorlar maalesef ben de takdir etmiyorum yolda yürürken aniden önüme düdüğe saygısızca çıkıp da yolda yürüme keyfimin içine etmeleri herhalde hiç de hoş bir deneyim olmasa gerek.mertcan90 yazdı: 02 Ara 2024, 19:42 Eskiden bu motokuryerlere sempati duyardım, ekmek parası için uğraşıyorlar gözüyle bakardım. İşini düzgün yapanları tenzih ederim ama şimdi nefret eder hale geldim. Bunların yüzünden olan kazaların haddi hesabı yok. Kaldırımlar bile onların yolu olmuş. Ters yönden bile gidiyorlar. Buna birilerinin dur demesi gerekiyor. Maşallah hemen de kavga etmeye hazırlar. Biriyle dalaş hemen etrafını birkaç motorcu sarar.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Motokuryelerden mesleki, yeterlilik ve Adli sicil kaydı istenecek
Benim maddi olarak imkanım yok. O yüzden ehliyet belge vs bende yok. Ama ileride imkanım olursa almak istiyorum.
Atama işi inşallah olur. Olursa birçok sorundan sıkıntıdan kurtulacağız Allahın izniyle. Ama olmazsa işimiz zor. Alabilirsem güvenlikçi alıcam silahlı.
Tabi yine maddi olarak bütçe lazım. Aileden akrabalardan destek 0. Annem daha babasının evinden hakkını bile alamıyor.
Rahmetli dedem 96da öldü. Anaannem olcak çıngıraklı yılan hala daha evde. Annem yalvarıyo yakarıyo. Anaannem evi müteahitlere vermem diyo.
Satalım gelen parayla herkes ev alsın teyzemde kirada sürünüyor diyoruz. Yine yok hayır olmaz izin vermiyorum diyor.
Üstelik evin tapusu dedemin üstüne kayıtlı. Kadın bize o kadar kin nefret ve öfke dolu ki kendine ait olmayan evin üzerine çöreklendi 29 senedir.
Normalde Annemin birçok yasal hakkı var. Hatta bi avukatlada görüştük. Anaannem dedemin evini işgal ettiği için bizim kirayı ödeyebilirmiş.
Annem yok olmaz diyor. Anaannen köyü başımıza yıkar diyor. Telefonu elime aldım güzel güzel anlatıyorum. Biraz olsun refaha çıkalım diyorum.
Siz umrumda değiilsiniz ne b*k yerseniz yiyin. İsterseniz gidin kendinizi satın diyor. Sürekli küfür tehdit hakaret edip duruyor.
Teyzemi dövüp evden atmış. Annemi dövüp dudağını kaşını patlatıp evden atmış yıllar önce. Hala daha teyzemde annemde hiçbirşey yapmıyor.
Hatta yapamıyor. Nereye varacak bu iş bilmiyorum ya. Eski mahallede komşularımız var. Ablanın biri yan komşusuyla bahçeli evini birleştirmişler.
Sonrada kendileri gibi doğulu olan bi müteahhit abiye vermişler. Hem kadının hemde çocuklarının hayatları kurtulmuş yeminle.
Kadın tavuğun köpeğin çamurlu bahçenin içinde yaşıyordu. Şuan 4 katlı çift cephe doğalgazlı cam balkonlu 2 3 tane evi var eski komşu ablanın.
Lanet olsun bizim ailedeki zalim gaddar firavun gibi insanlara ya. Yemin billah olsun beni canımdan bezdirdiler. Bıktım usandım artık.
Sırf Allahtan korkuma kimseye birşey yapmıyorum. Yoksa çok çok fena film kopacak. Babam olacak adi herif ev bark araba hiçbirşey bırakmamış.
Yemiş bitirmiş har vurup harman savurmuş herşeyi. Neler neler yapmış. Çok pişmanım zamanında onuda tekme tokat dövmediğimede.
Zamanında parmak kadar çocukken çok döverdi suçsuz günahsız yere. Suçum sahaya gitmekmiş. Suçum futbol sahasında basket sahasında olmakmış.
Yaa işte böyle kan kusturuyorlar çile çektiriyorlar insanlara. Canım çok çok sıkılıyor bazen.
Atama işi inşallah olur. Olursa birçok sorundan sıkıntıdan kurtulacağız Allahın izniyle. Ama olmazsa işimiz zor. Alabilirsem güvenlikçi alıcam silahlı.
Tabi yine maddi olarak bütçe lazım. Aileden akrabalardan destek 0. Annem daha babasının evinden hakkını bile alamıyor.
Rahmetli dedem 96da öldü. Anaannem olcak çıngıraklı yılan hala daha evde. Annem yalvarıyo yakarıyo. Anaannem evi müteahitlere vermem diyo.
Satalım gelen parayla herkes ev alsın teyzemde kirada sürünüyor diyoruz. Yine yok hayır olmaz izin vermiyorum diyor.
Üstelik evin tapusu dedemin üstüne kayıtlı. Kadın bize o kadar kin nefret ve öfke dolu ki kendine ait olmayan evin üzerine çöreklendi 29 senedir.
Normalde Annemin birçok yasal hakkı var. Hatta bi avukatlada görüştük. Anaannem dedemin evini işgal ettiği için bizim kirayı ödeyebilirmiş.
Annem yok olmaz diyor. Anaannen köyü başımıza yıkar diyor. Telefonu elime aldım güzel güzel anlatıyorum. Biraz olsun refaha çıkalım diyorum.
Siz umrumda değiilsiniz ne b*k yerseniz yiyin. İsterseniz gidin kendinizi satın diyor. Sürekli küfür tehdit hakaret edip duruyor.
Teyzemi dövüp evden atmış. Annemi dövüp dudağını kaşını patlatıp evden atmış yıllar önce. Hala daha teyzemde annemde hiçbirşey yapmıyor.
Hatta yapamıyor. Nereye varacak bu iş bilmiyorum ya. Eski mahallede komşularımız var. Ablanın biri yan komşusuyla bahçeli evini birleştirmişler.
Sonrada kendileri gibi doğulu olan bi müteahhit abiye vermişler. Hem kadının hemde çocuklarının hayatları kurtulmuş yeminle.
Kadın tavuğun köpeğin çamurlu bahçenin içinde yaşıyordu. Şuan 4 katlı çift cephe doğalgazlı cam balkonlu 2 3 tane evi var eski komşu ablanın.
Lanet olsun bizim ailedeki zalim gaddar firavun gibi insanlara ya. Yemin billah olsun beni canımdan bezdirdiler. Bıktım usandım artık.
Sırf Allahtan korkuma kimseye birşey yapmıyorum. Yoksa çok çok fena film kopacak. Babam olacak adi herif ev bark araba hiçbirşey bırakmamış.
Yemiş bitirmiş har vurup harman savurmuş herşeyi. Neler neler yapmış. Çok pişmanım zamanında onuda tekme tokat dövmediğimede.
Zamanında parmak kadar çocukken çok döverdi suçsuz günahsız yere. Suçum sahaya gitmekmiş. Suçum futbol sahasında basket sahasında olmakmış.
Yaa işte böyle kan kusturuyorlar çile çektiriyorlar insanlara. Canım çok çok sıkılıyor bazen.
