Ev sahibi Kiracı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Ev sahibi Kiracı
Ne kötü insanlar var ya. Allah Bel*sını versin hemen hemen bütün ev sahiplerinin. 1 tane düzgün insan çıkmaz mı içlerinden arkadaş.
Fahiş fiyat çeken mi ararsın, Memur kefil isterim diyen mi ararsın, Çift maaşlıya ev veririm tek maaşlıya ev vermem diyen mi ararsın,
Evi size veririm ama içini boya badana yaptıracaksınız diyen mi ararsın, Sadece bayana ev veririm diyen mi ararsın, Say say bitmez.
Hepsine milyon kere lanet olsun.
Fahiş fiyat çeken mi ararsın, Memur kefil isterim diyen mi ararsın, Çift maaşlıya ev veririm tek maaşlıya ev vermem diyen mi ararsın,
Evi size veririm ama içini boya badana yaptıracaksınız diyen mi ararsın, Sadece bayana ev veririm diyen mi ararsın, Say say bitmez.
Hepsine milyon kere lanet olsun.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9475
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7016 kez
Re: Ev sahibi Kiracı
Güzel bilgi, artık her şeyi ispat etmek gerekiyor yoksa pek bir kıymeti olmuyor maalesef.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Ev sahibi Kiracı
İspat olsa ne olacak. Adam kötüyse ki kötüler çok var, O zaman herşeyi yapabilirler. %25i lobisiyle kaldıran bunlar değilmi?
Faizsiz kredilerle ev alıp milleti sömürenlerde bunlar değil mi? Bence bakan şimşek bu ev sahibi olan kan emicilere hesap sorsun.
Çünkü bilirimki hiçbiri hakederek birşeyler almadı hiçbiri.
Faizsiz kredilerle ev alıp milleti sömürenlerde bunlar değil mi? Bence bakan şimşek bu ev sahibi olan kan emicilere hesap sorsun.
Çünkü bilirimki hiçbiri hakederek birşeyler almadı hiçbiri.
