Türkiye Neden Vahşileşti?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53935
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19760 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Türkiye Neden Vahşileşti?
Gereksiz ve fazla nüfus artışı, Hava kirliliği, Çevre kirliliği, Gürültü kirliliği, Hayat pahalılığı, Eğitim yetersizliği, Birçok sebebi var.
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Türkiye Neden Vahşileşti?
Gelir adaletsizliği de dahil olmak üzere bir çok sebebi var ama bana göre en önemlisi, ülkede layıkıyla işleyen bir kurum kalmadı.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9488
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7025 kez
Re: Türkiye Neden Vahşileşti?
Çünkü iyi niyetli merhametli insanı saf salak aptal budala vs yerine koyarlarsa o insanlar da bu algıyı kırmak için böyle vahşileşmek zorunda hissederler kendilerini. Sonuçta her insan ilgi ve değer görmek ister ve bunu vahşileşerek göreceğine inanıyorsa (sağlam karakterli olanlar dışında) bundan çekinmezler.
