Mangalın başı Hulusi Akar! AKP'lilerin sucuk mangal keyfi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53900
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19706 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Mangalın başı Hulusi Akar! AKP'lilerin sucuk mangal keyfi
En son mangalda sucuğu üniversiteden arkadaşımın oturduğu apartmanın terasında yapıp yemiştik.
Aradan 15 sene falan geçmiş. Diyecek birşey bulamıyorum artık.
Aradan 15 sene falan geçmiş. Diyecek birşey bulamıyorum artık.
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Mangalın başı Hulusi Akar! AKP'lilerin sucuk mangal keyfi
Hiç boşuna kendinizi üzmeyin, yıpratmayın. Tüm bu yaşananlara rağmen daha yeni yapılan anketlerde hala %30 cıvarı oy oranları var. Eldeki malzeme bu.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53900
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19706 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Mangalın başı Hulusi Akar! AKP'lilerin sucuk mangal keyfi
vay be %30 a diğerlerinin Kul hakkını veriyorlar demektir bu , yoksa normal insan aklı ile bu mümkün değil
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9457
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7001 kez
Re: Mangalın başı Hulusi Akar! AKP'lilerin sucuk mangal keyfi
Buna ne denir; yiyin efendiler yiyin doyuncaya tıksırıncaya aksırıncaya kadar yiyin, Barış Manço olsa buna Lambaya Püf De Derdi demişti Müjdat Gezen aklıma onu getirdi.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Mangalın başı Hulusi Akar! AKP'lilerin sucuk mangal keyfi
Bize gelince pek birşey yok ama dimi...
