Böbrekleri Bitiriyor. Sonu Diyaliz. Bu Yemeği Tüketmeyin!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53955
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Böbrekleri Bitiriyor. Sonu Diyaliz. Bu Yemeği Tüketmeyin!
Yıllardır çok uzunca bir zamandır tam buğday ekmeği yerim. Bugüne kadarda bi sıkıntı yaşamadım. Ama dikkat etmek lazım.
En fazla tuzlu çok yerim. O da her zaman değil tabi. Tuzsuz baharatsız yemeklerin tadı olmuyor yahu. Ne yiyeceğimizi şaşırdık.
Süt ürünleride çok yerim peynir tereyağı falan. Bunları hiç yemesem bu seferde yiyecek birşey kalmıyor. Ne yapacağımı şaşırdım.
En fazla tuzlu çok yerim. O da her zaman değil tabi. Tuzsuz baharatsız yemeklerin tadı olmuyor yahu. Ne yiyeceğimizi şaşırdık.
Süt ürünleride çok yerim peynir tereyağı falan. Bunları hiç yemesem bu seferde yiyecek birşey kalmıyor. Ne yapacağımı şaşırdım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53955
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Böbrekleri Bitiriyor. Sonu Diyaliz. Bu Yemeği Tüketmeyin!
Ben et ürünlerini pek sevmem , yazın peynir domat en güzeli ayrıca menemen , cacık falan 
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Böbrekleri Bitiriyor. Sonu Diyaliz. Bu Yemeği Tüketmeyin!
Bende öyle. Bayadır domat biber patlıcan takılıyoruz. Hem ucuz hem güzel. Ama dünyada hiçbirşey Pattis kadar güzel olamaz. 
Pattis çok severim.
Pattis çok severim.
