Terlemeye Karşı Kür | Prof. İbrahim Saraçoğlu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Terlemeye Karşı Kür | Prof. İbrahim Saraçoğlu
Ege bölgesinde yaşıyorsan kür falan para etmez be hocam. Bizim buralar yazın 45 oluyor looo 
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9459
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7002 kez
Re: Terlemeye Karşı Kür | Prof. İbrahim Saraçoğlu
Eğe bölgesi 45 dereceymiş, ya bizim Anadolunun içi düşün bakalım kaç derecedir 50 yi bile bulmuştur Allah bilir hayatımda hiç bu sene kadar sürekli terleyerek oturduğum yerde su kaybettiğimi hatırlamıyorum.burak35 yazdı: 12 Eyl 2024, 22:20 Ege bölgesinde yaşıyorsan kür falan para etmez be hocam. Bizim buralar yazın 45 oluyor looo![]()
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Terlemeye Karşı Kür | Prof. İbrahim Saraçoğlu
Türkiyede sıcak birkaç bölge dışında hemen hemen her bölgede yoğun. Ona bakacak olursak ben askerde doğubayazıtta 1 sene kalmıştım.
Bizim bölüğün önünde çadır yıkardık yazın haziran sıcaklarında falan. Kollarımın kızardığını derilerimin denize girmiş gibi döküldüğünü bilirim. :)
Tabi bide asfaltın üzerinden iş yapınca öyle oluyordu.
Bizim bölüğün önünde çadır yıkardık yazın haziran sıcaklarında falan. Kollarımın kızardığını derilerimin denize girmiş gibi döküldüğünü bilirim. :)
Tabi bide asfaltın üzerinden iş yapınca öyle oluyordu.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9459
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7002 kez
Re: Terlemeye Karşı Kür | Prof. İbrahim Saraçoğlu
Bilirim Amasyada acemi askerdeyken eğitimde asfalta arkadaşlarla askeri pantolonla oturduğumuzda yapışır siyaha boyanırdı allah kolaylık versin insanlarımıza küresel ısınma gerçekten zorburak35 yazdı: 12 Eyl 2024, 22:35 Türkiyede sıcak birkaç bölge dışında hemen hemen her bölgede yoğun. Ona bakacak olursak ben askerde doğubayazıtta 1 sene kalmıştım.
Bizim bölüğün önünde çadır yıkardık yazın haziran sıcaklarında falan. Kollarımın kızardığını derilerimin denize girmiş gibi döküldüğünü bilirim. :)
Tabi bide asfaltın üzerinden iş yapınca öyle oluyordu.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Terlemeye Karşı Kür | Prof. İbrahim Saraçoğlu
Giyimde önemli. Mesela ince kıyafetler giyilmeli. Kapalı renk kıyafetler giyilmemeli. Liste uzar gider.

