Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
Bundan bile rahatsız olanlar varmış. Akıl alır gibi değil gerçekten...
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9488
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7026 kez
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
İslamcılar Atatürk ü sevmez çünkü demokrasiler demokratik olmak yerine sözde demokratik olan monarşik İslamcıların sonu demektir ki bunu teokrasi yani din ile ülkeyi yönetenler elbette ki bunu istemezler bu gayet doğaldır.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
İslamcı demeyelimde "Siyasal islamcılar" diyelim biz ona.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9488
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7026 kez
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
Evet siyasal İslamcılar diyelim biz ona. Ben genel anlamda söyledim ama yanlış anlayanlar olabilir onun için siyasal İslamcılar demek daha dogru olabilir.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
En önemlisi onlardan ve onların gerici çağ dışı bağnaz fikirlerinden kurtulmaktır. Ama Türkiyede biraz zor gibi. Zira onlara inanan çok kişi var.
