Türkiye'nin geleceğinden umut var mı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9466
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7010 kez
Re: Türkiye'nin geleceğinden umut var mı
Pek gelecekten umut var gibi görmüyorum çünkü ne zaman bir şey düşecek deseler o zaman bilin ki yükseliyor, susmak zorundasın yoksa sonunda yolun keyfi hapis bakın bir kızımız iktidar partisi liderine yönetimi hakkında olumsuz düşündüğünü ifade hakkını kullandığı için sokak röportajında konuştu diye hapise girdi ve hala hapisten çıkmadı. Ben ifade özgürlüğünün olmadığı yerde umuttan bahsedilecegini pek zannetmiyorum ama her karanlığın bir aydınlığı vardır en sonunda enseyi karartmamak gerek demekten başka bir şey gelmiyor elimden
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9466
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7010 kez
Re: Türkiye'nin geleceğinden umut var mı
Türkiye'de hapiste yatan mahkum sayısında 356 bin ile avrupa birincisi olmuşuz
https://tr.euronews.com/2023/05/28/turk ... ilk-sirada Erken seçim olacağını düşünmüyorum. 4 sene daha bu böyle gider ama sonra ne olur orası belli olmaz
https://tr.euronews.com/2023/05/28/turk ... ilk-sirada Erken seçim olacağını düşünmüyorum. 4 sene daha bu böyle gider ama sonra ne olur orası belli olmaz
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: Türkiye'nin geleceğinden umut var mı
Türkiyede karşıt görüş savunamıyorsun. Hemen silivri soğuk esprisi gelir hemen.
