Fiilen bilgisayarın bulunmadığı yıllarda da olsa (windows 3 ve 3.1 dönemleri) bilişim eğitimi almış birisiyim. İlginç bir durumla karşı karşıyayım. Yıllardır sordum.net i keyifle takip ediyorum.
Laptop'um Toshiba Satellite C855 modelidir ve senelerdir sorunsuz bil şekilde kullanıyorum.
Cep telefonum Xiaomi 11T (8 Gb Ram 256 Gb Rom) modelidir.
Cep telefonumdan mobil etkin noktayı açtığım zaman Laptop'um Telefonumu "mobil etkin nokta" olarak görmüyor. Konuyla ilgili olarak yaptığım çapraz denemelerde;
1-Laptop'um bu telefon dışındaki bütün telefonları görüyor.
2-Telefonumu da hem diğer telefonlar hem de diğer pc'ler "mobil etkin nokta" olarak görüyor.
3-Laptop'uma dışarıdan kablosuz alıcı alıp taktığım zaman bazı kablosuz alıcılar telefonumu görüyor, bazıları görmüyor.
Son cümle olarak Laptop'um telefonumu "mobil etkin nokta olarak görmüyor. Bir çözüm öneriniz olursa mutlu olurum. Olmazsa da canınız sağ olun.
Şimdiden teşekkür ederim.
Mobil Etkin Noktayı görmüyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19745 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Mobil Etkin Noktayı görmüyor
1. Cihazınızı yanlışlıkla engellemiş olabilirsiniz. Öncelikle aşağıdaki linkteki çözümü uygulayınız.
https://www.sordum.net/82350/mobil-etki ... emizleyin/
2. Eğer üstteki işe yaramaz ise : Ayarlar- Sim Kartlar & Mobil Ağlar - Erişim Noktası Adları bölümünü açın.
Altta +Yeni APN simgesine tıklayın. Ad ve APN yazan yerlere Consumer Broadband yazıp kaydedin ve bu APN'yi secin. Telefonunuzu yeniden başlatın.
3. Eğer Wi-Fi Filter tool kullanıp bir engelleme yaptıysanız tüm ayarları varsayılana döndürmeniz gerekir.
https://www.sordum.net/78882/kullanilab ... uzenleyin/
https://www.sordum.net/82350/mobil-etki ... emizleyin/
2. Eğer üstteki işe yaramaz ise : Ayarlar- Sim Kartlar & Mobil Ağlar - Erişim Noktası Adları bölümünü açın.
Altta +Yeni APN simgesine tıklayın. Ad ve APN yazan yerlere Consumer Broadband yazıp kaydedin ve bu APN'yi secin. Telefonunuzu yeniden başlatın.
3. Eğer Wi-Fi Filter tool kullanıp bir engelleme yaptıysanız tüm ayarları varsayılana döndürmeniz gerekir.
https://www.sordum.net/78882/kullanilab ... uzenleyin/

