Windows XP'de Yönetici Olarak Nasıl Giriş Yapılır?

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Windows XP'de Yönetici Olarak Nasıl Giriş Yapılır?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhaba

Kadim Windows XP bilgisidir.XP'den sonra ki sistemler de çalışır.

Dahili Yönetici hesabı, yönetici ayrıcalıklarına sahip bir kullanıcı hesabı var ve etkinleştirildiğinde karşılama ekranından gizlenir. Windows XP Home Edition'da, yalnızca güvenli modda yerleşik yönetici olarak giriş yapabilirsiniz. XP Professional için, hoş geldiniz ekranında Ctrl + Alt + Del'e iki kez basın ve görüntülenen klasik oturum açma penceresine yönetici şifrenizi girin.

Yönetici hesabının hoş geldiniz ekranında görüntülenmesi için şu yöntemlerden reg kaydını deneyin:

Kod: Tümünü seç

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList
[/b]
Burada 32bitlik D-WORD değerleri oluşturup, sayısal değeri 1 olarak girin.Her d-word değerinin adı, bir kullanıcı hesabına denk gelmelidir.
Resim
Sistem re-start

Kaynak :

http://web.archive.org/web/200802191908 ... admins.htm
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows XP'de Yönetici Olarak Nasıl Giriş Yapılır?

Mesaj gönderen burak35 »

Güzel.
Cevapla