Bu Kedi ne yiyor ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11974 kez
- Karabigalı
- Byte3

- Mesajlar: 107
- Kayıt: 06 Kas 2023, 20:43
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 811 kez
- Teşekkür edildi: 172 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11974 kez
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2922
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3926 kez
- Teşekkür edildi: 3202 kez
Re: Bu Kedi ne yiyor ?
Anatomisine aykırı bir şey yediği kesin. Kuvvetle muhtemel zararlı bence. Video uğruna her şey yedirirler.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Bu Kedi ne yiyor ?
Bişey olmaz. Yesin. Afiyet olsun. Ohhh yarasın. İçi serinlesin ferahlasın. :) Kedi lobisi yine iş başında. :v
