20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

19.899,00 TL - MSI THIN GF63 12UCX-427XTR Intel Core i5 12450H 8GB 512GB SSD RTX2050 Freedos 15.6" FHD 144Hz Taşınabilir Bilgisayar
https://www.hepsiburada.com/msi-thin-gf ... 00004BO4YR

Resim

Yada

Resim

Resim

20.599,00 TL - Acer AN515-58 NH.QMZEY.005 I5-12450H 8gb Ddr5 256GB SSD RTX2050-4GB 15.6'' 144Hz Windows 11 Home
https://www.hepsiburada.com/acer-an515- ... 00005A7PBX
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen burak35 »

İki cihazda güzel. Donanım olarak Ssd farkı haricinde pek fark yok gibi. Yalnız acerın batarya gücü bi tık daha iyi gibi. Msi freedos geliyor.
Acer işletim sistemli Win 11 ile geliyo. Ben olsam Acer alırdım sanırım. Msi marka olarak ezici bi üstünlüğe sahip. Ama GF63 serisi çokta iyi değil.
Ama buna rağmen msi da tercih edilebilir. Keşke yanında çanta mouse ta verselermiş. Güzel bi hediye seti fena olmazdı.
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2920
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3921 kez
Teşekkür edildi: 3198 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen root@localhost »

Bu msi ve acer daha önce baktilarimizdan. Bana alirken elemistik. Rtx2050 li kartlat degildi tabi onlar. 2050 artık çok eskide ve elde kalan komfigurasyon gibi duruyor. Bence alınmaz. 6-7 daha konulup rtx4050,4060 ve 16gb ram lı 12.nesil bir cihaz daha mantıklı.

Amaç ileri dönük kullanım.

Bir diğer sey ise msi in ici cok tirt . Acer daha iyi duruyor.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen burak35 »

Doğru. Msi ın GF63 serisi eski seriler gibi mesela bi GS Yada Gt serileri gibi değil tabi. O seriler efsaneydi yalnız.
Ucuza düşüyorsa 2050 ekran kartlı olanı alırdım ben. Nasıl olsa benim oynayacağım oyunları sorunsuz açacaktır. Fifa Nfs Nba Gta :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen velociraptor »

Parasına göre farklı paylaşımlar yapacağım , bunlar hani ; Oyun oynamayan ama bir harici ekran kartı olsun diyenler için uygun olabilir
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2920
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3921 kez
Teşekkür edildi: 3198 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen root@localhost »

Mantıklı abi teşekkürler. Render ve video editing ile ugrasanlar için çok aşırı ideal. Oyun da oynatır lafim yok. Atıyorum 3050 60 fps verir 4050 70-80 verir. 2050 de 50 52 verir. Afaki fark olmaz.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen burak35 »

Ben beğendim acer ı. Kasası biraz clevo ve monster ı andırıyor. Ama olsun. Bence güzel. Şahsen benim çok işime yarardı.
Bence tek eksisi Ram in 8 gb olması. Ama o da çok sorun olmaz sanırım. Servisine verilse onlar takar galiba.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen velociraptor »


Ram ı kendinde takarsın arka kapaktan sadece 4 vida açman yeterli.

MSI olanın iç aksamı :


root@localhost yazdı: 04 Haz 2024, 20:57 msi in ici cok tirt . Acer daha iyi duruyor.
Kesinlikle birinde tek fan diğerinde 2 fan var :arrow:
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen burak35 »

Acer güzel. Soğutma sistemide baya bi güzelmiş. Çift fanlı soğutma sistemi olan laptoplar iç tasarım olarakta çok hoşuma gidiyor.
Aaaa msi gf63 tek fanlıymış. Bu olmadı işte. Msi a hiç yakışmadı bence. Halbuki Msi soğutma sistemiyle övünürdü hep.
Bende diyorum bu gf63 ü neden beğenemedim. Demekki bundanmış. Malesef bu kabul edilebilir veya göz ardı edilebilir birşey değil.
Bence her ne olursa olsun çift fan sistemi olmalı. Hdd Ssd için 2.5 inç yuva olmamalı. Dvd kısmı olmamalı. Usb 2.0 olmamalı.
Bunlar eski teknoloji artık. Bazısı dvd gibi kullanılmıyor. Bazısıda günümüz için çok çok yavaş. Mesela Usb 2.0 gibi.
En kral soğutma sistemleri alienware ve Gigabyte aero serilerinde. Onlar efsane. Çift ram slotu çift m.2 slotu var.
Sonrada kocaman bi batarya touchpadin altında. Sağ ve sol üst köşelerde çift fan sistemi var. Ortalarındada Cpu ve gpu var.
Tasarım olarakta efsane ikiside. Ama aşırı pahalı işte.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen velociraptor »

burak35 yazdı: 04 Haz 2024, 21:18 Aaaa msi gf63 tek fanlıymış. Bu olmadı işte. Msi a hiç yakışmadı bence. Halbuki Msi soğutma sistemiyle övünürdü hep.
Bende diyorum bu gf63 ü neden beğenemedim. Demekki bundanmış. Malesef bu kabul edilebilir veya göz ardı edilebilir birşey değil.
Herzaman satın almadan önce laptopun içinin söküm videolarına bakmak gerek. MSI beni de şaşırttı , Tek fanlı asla tercih etmem.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen burak35 »

Aynen abi. Sanırım ben bu gf63 ü merak edip araştırdım ama emin değilim tabi. Söküm videosunu falan izlediysem,
Ve oradada tek fan gördüysem ondan beğenmemiş olabilirim. Birde aradan zaman geçtiyse unutmuşumdur herhalde. :)
Tek fanlı bence çok büyük eksi. Heleki Türkiye de. Benim yaşadığım yer bugün 41 dereceydi. Şuan hala da 31 derece. :)
En yüksek işlemci ısısı servisten geldikten sonra bugün ilk defa 69 a çıkmış.
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2920
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3921 kez
Teşekkür edildi: 3198 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen root@localhost »

Bana pc bakarken iç yapısını görmüştük. Tarkan abi paylaşmıştı. Hem iç yapısı hem fan sistemi hemde plastik kalitesi msi seviyesinde değil. Sanki msi çakması gibi. Plastik kalitesi zaten çakma telefon tablet olur ya o tarz.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: 20.000 TL ye Oyuncu laptopu - MSI veya Acer

Mesaj gönderen burak35 »

Evet kasa kaliteside önemli. Benim laptop baya zayıf bu konuda.
Cevapla