Biden in dayısını yamyamlar yemiş
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15168
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5314 kez
Re: Biden in dayısını yamyamlar yemiş
İyi yapmışlar ama eksik yapmışlar, dayının yanına kız kardeş/ya da ikinci erkek kardeş'de iyi giderdi.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: Biden in dayısını yamyamlar yemiş
Ulan coniler kim ne yapsın sizi. Allahsız kitapsızlar. işiniz gücünüz algı manipülasyon punduna getirmek ketenpere yapmak.
Yav he he Allah bile size düşman zaten. Klasik max yada ortalama amerikan kafası işte.
Aklıma şey geldi geçenlerde büyük bi balina bi adamı yutuyor. Daha sonra adamı geri püskürtüyor. Çok dalga geçilmişti nette.
Sanırım adam rustu. Gerçi benim için farketmez ha Amerikalı Ha Rus ben ikisinide sevmem zaten.
Yav he he Allah bile size düşman zaten. Klasik max yada ortalama amerikan kafası işte.
Aklıma şey geldi geçenlerde büyük bi balina bi adamı yutuyor. Daha sonra adamı geri püskürtüyor. Çok dalga geçilmişti nette.
Sanırım adam rustu. Gerçi benim için farketmez ha Amerikalı Ha Rus ben ikisinide sevmem zaten.
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2921
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3925 kez
- Teşekkür edildi: 3200 kez
