Windows'ta Çalışmakta Olan Bir Uygulamayı Windows Bildirim Alanına Küçültebilir Miyim?

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15170
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2511 kez
Teşekkür edildi: 5317 kez

Windows'ta Çalışmakta Olan Bir Uygulamayı Windows Bildirim Alanına Küçültebilir Miyim?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar

Yukarıdaki soruya aşağıdaki ekran görüntüsü ile "EVET"tir.
Resim
Resim
Yazılım hakkında;

1.Portable'dir.

2.Windows'un XP/Vista/7/8.1/10/11 sürümlerinde çalışır.

3.Windows'da her türlü yazılım penceresine ek özellikler getirir.

4.Windows 11 hariç diğer Windows İşletim Sistemi Windows Gezgini Yöneticisine doğrudan müdahale ederek ek özellikler ekler.

5.Bendeki sürüm Windows7 sürümü'dür.Belki yazılım güncellenmişse,Windows11 gezgin desteği gelmiş olabilir.

6.Görev çubuğunun fazladan dolmasının önüne geçer (yazılımları bildirim alanına atarak)

Resmi Web Sitesi :

https://github.com/AlexanderPro/SmartSystemMenu
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows'ta Çalışmakta Olan Bir Uygulamayı Windows Bildirim Alanına Küçültebilir Miyim?

Mesaj gönderen burak35 »

Msconfig için geçerli mi acaba ? :?:
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15170
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2511 kez
Teşekkür edildi: 5317 kez

Re: Windows'ta Çalışmakta Olan Bir Uygulamayı Windows Bildirim Alanına Küçültebilir Miyim?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 03 Nis 2024, 04:18 Msconfig için geçerli mi acaba ? :?:
Resim
Resim
Windows ortamında her uygulama penceresinde geçerlidir.Mesela MS-Word Belgesi açtın ama aynı anda bir MS-Excel Belgesi açman gerekiyor ama görev çubuğu tıkabasa dolu....

İşte , kullanıcı Word belgesini bildirim alanına atar, excelle çalışır, ardından excel'i bildirim alanına atar word'le çalışır.

Bunun gibi
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows'ta Çalışmakta Olan Bir Uygulamayı Windows Bildirim Alanına Küçültebilir Miyim?

Mesaj gönderen burak35 »

Güzel. Aslında Microsoft şu msconfig i görev yöneticisi ile birleştirse güzel olur. Ama yaparlarmı bilemem.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön