Bağışıklık sistemleri ilginç bir şekilde güçlenmiş olabilir. Bu durumda bizi hasta edecek şeyler onlara dokanmiyor. Çünkü fare bedeni içerisinde yani ağzında deli dehşet hastalık virüs ve bakterileri vardır.
Beni en çok sinir eden nokta, Herifler hem çok pis olduğu kadar, Hemde çok ama çok gamsızlar. Hiçbirşey umurlarında değil.
İnsan öyle bir ortamda nasıl rahat eder? Nasıl yaşar ya? İnanın aklım almıyor...