Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Resim
Velociraptor, sanırsam galiba PhpBB Forum'un sürümünü upgrade yapmış....Böyle absürt mesajlarla karşılaşmaya başladım.... :? :? :?
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen burak35 »

Geçici bir sorundur muhtemelen. Bendede bu uyarı bi kaç kere çıkmıştı. :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen velociraptor »

Yok henüz yapay zeka entegre etmedik :-D
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 19 Mar 2024, 18:56 Yok henüz yapay zeka entegre etmedik :-D
:?: :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen burak35 »

Miilet yapay zekalarda, Ben 14 yıllık laptoptayım. :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen velociraptor »

Bendeki de 11 - 12 yıllık :?:
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen burak35 »

Gümlemese elimde kalmasa bari diye sayıklıyorum bazen. Zamanında alamadım o i5 li msi ne güzeldi ya.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 19 Mar 2024, 19:01 Miilet yapay zekalarda, Ben 14 yıllık laptoptayım. :)
Daha ne istiyon...Ben aldımda ne oldu...memnun değilim....(ne işletim sisteminden ne de donanımdan)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen velociraptor »

Ben alırsam lenovo laptop alırım
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen burak35 »

Sanırım lenovo almazdım. Msi laptoplarda gözüm kalmıştır hep :(
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen velociraptor »

Şu anki laptopum MSI
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen burak35 »

Bazı eski modelleri çok güzeldi Msi ın.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 19 Mar 2024, 18:56 Yok henüz yapay zeka entegre etmedik :-D
Al sana yapay zeka , sen iste ben bulurum :-D (Not: Kendi not defteri phpBB Forum'un eklentilerini güncellemekteyim,bu eklenti de bu sırada gördüm)

Smart Subjects (Akıllı Konular)
Bu eklenti sayesinde bir başlığın ilk mesajının konusu değiştirildiğinde, o başlığa (Re: ile başlayarak) verilen tüm cevapların konuları da değiştirilen yeni başlık konusu ile eşleştirilip otomatik olarak değiştirilir/güncellenir.

Özellikler:
İlk mesajın başlık konusu düzenlendiğinde bütün cevaplar yeni başlık konusuna göre güncellenir.
Kullanıcı tarafından değiştirilerek cevaplanan ya da başka bir başlıktan birleştirilen mesaj konuları değişiklikten etkilenmez ve korunur.
Yöneticiler ve moderatörler ilk mesajı düzenlerken tüm cevapların konularını ilk mesajın konusuyla eşleşecek şekilde güncellemek için (eşleşmeyen konular dahil) bir seçenek görecektir.
Mesaj panosunun ana sayfasında gösterilen son mesajın konusu da ayrıca güncellenecektir.
Forum tabanlı izinler, hangi forumlarda ve hangi kullanıcıların Akıllı Konuları özelliğini kullanabileceğini kontrol etmenize izin verir.
Herhangi bir ilave ayar ya da yapılandırma yoktur. Sadece kurulumu yapmanız yeterlidir.
https://www.phpbbturkey.com/forums/view ... hp?t=22127
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen velociraptor »

Vaaay iyiymiş
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2919
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3920 kez
Teşekkür edildi: 3196 kez

Re: Vay Arkadaş Forum Bile Akıllanmış Teşekkür'mü Kabul Etmiyor....!!!

Mesaj gönderen root@localhost »

Bazen oluyor. Hızlı hareket edince sistem sapıtıyor. Abi hoş geldin @TRWE_2012
Cevapla