Alman devleti, Covid aşısının zararları nedeniyle 467 kişiye tazminat ödedi

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Alman devleti, Covid aşısının zararları nedeniyle 467 kişiye tazminat ödedi

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Almanya'da devlet, korona aşısının sebep olduğu zarar gerekçesiyle 467 kişiye tazminat ödedi. Ülkede 5 bin 597 başvurunun ise halen incelendiği öğrenildi. Söz konusu haberlerin gündeme gelmesiyle vatandaşlar arama motorlarına yönelerek devlet korona aşısı olanlara tazminat mı ödeyecek, a$ı olanlara devlet para veriyor mu, korona aşısı tazminat başvurusu nasıl yapılır, a$ı olanlar tazminat alabilir mi? Gibi sorulara yanıt aranmaya başlandı.

Sabah’ta yer alan habere göre Almanya'da ilk koronavirüs vakasının kayıtlara geçtiği 27 Ocak 2020 tarihinden bu yana toplam 11 bin 827 kişi, aşının yan etkilerinden ötürü tazminat başvurusunda bulundu. Devlet, 467 başvuruda yan etkiyi kabul etti ve mağdurlara tazminat ödedi. Henüz altı bine yakın başvurunun bilirkişi eksikliği nedeniyle işleme alınmadığı belirtildi.

Kaynaklar :
https://www.sabah.com.tr/avrupa/2024/01 ... -tazminati
https://www.msn.com/tr-tr/haber/other/a ... r-BB1hbLyA
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Alman devleti, Covid aşısının zararları nedeniyle 467 kişiye tazminat ödedi

Mesaj gönderen burak35 »

Demek ki aşıda problem var. :/
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Alman devleti, Covid aşısının zararları nedeniyle 467 kişiye tazminat ödedi

Mesaj gönderen velociraptor »

Halen isminin önünde Prof olanlar çıkıp sanki birşey yokmuş gibi Covid aşısı olun demiyormu , buyur burdan yak , milleti salak falanmı sanıyorlar.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Alman devleti, Covid aşısının zararları nedeniyle 467 kişiye tazminat ödedi

Mesaj gönderen burak35 »

Çernobil patladıktan sonra karadenize gidip çay içen biri vardı. Onu hatırlattın abi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Alman devleti, Covid aşısının zararları nedeniyle 467 kişiye tazminat ödedi

Mesaj gönderen velociraptor »

Sorma , ardından yurt dışına fındık ihracatı yapmışlar , neyse avrupa ülkeleri , Radyasyon Ölçüm Cihazı ile bu fındıkların yanına bile yklaşamamış cayır cayır uyarı veriyor , O sıralarda da ben Askerim , neyse bize ha bire fiskobirlik fındık getirip dağıtıyorlar bütün askerlerin ceplerinde fındık dolu , biz uyanmadık yedik tabii , yıllar sonra bunların yüksek radyasyonlu geri dönen fındıklar olduğunu anladım , böylece alçak , namussuz bunlar.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Alman devleti, Covid aşısının zararları nedeniyle 467 kişiye tazminat ödedi

Mesaj gönderen burak35 »

Böyle olaylar olsa olsa Türkiyede olur zaten. Adamlar kendi yemeyeceği fıdnığı askere dağıtmış. Sövsek az bunlara.
Cevapla