Ördek yavrusu leoparın üstüne yürüdü
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53948
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53948
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Ördek yavrusu leoparın üstüne yürüdü
Leopar zarar vermeden oynadı sadece , hayvanların da vicdanları var 
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Ördek yavrusu leoparın üstüne yürüdü
Hayvanları sevme nedenim insanlar gibi olmamaları. Genelde çoğunu severim.
Ama en çok kedileri severim tabi. Kedi mıncıklama huyum var biraz :)
Ama en çok kedileri severim tabi. Kedi mıncıklama huyum var biraz :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53948
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53948
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
