Michelle Phillips- California Dreamin
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11974 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Michelle Phillips- California Dreamin
Güzeldir. Sevdiğim şarkılardan. Ama beach boys verisyonu daha çok hoşuma gider.
Bikaç eski grup daha bu parçayı söylemişti sanırım.
Bikaç eski grup daha bu parçayı söylemişti sanırım.
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Michelle Phillips- California Dreamin
Şahane bir parça. Maalesef artık böyle müzik grupları çıkmıyor. Eskiden Beyoğlu Asmalımescit'de Babylon isimli bir mekan vardı. Adı duyulmamış gruplar da çıkardı ve içlerinde çok iyi müzik yapanlarda olurdu. Sonradan kapandı.
