simdi de kablosuz internet baglantıları için genis bir arastırma baslatılıyor. İddialara göre Wi-fi beyin hücrelerini öldürüyor
sehir merkezleri, kafeler ve havaalanları kablosuz internet (Wi-fi) esiriminin bulunduguna dikkat çeken uzmanlar, 2015 yılında dünyadaki tüm büyük sehirlerde Wi-fi baglantısının olacagını ifade ediyor. İsveç merkezli Karolinska Ensitisü, Wi-fi baglantıların tıpkı saatli bomba gibi oldugunu açıkladı. Uzmanlara göre, Wi-fi baglantıları yüzünden sehirlerin üzerinde “Manyetik bir bulut” olusuyor. Bu manyetik alan dünyanın çevresindeki dogal manyetik alandan tam 1 milyar kat daha güçlü... Karolinska’nın yaptıgı arastırmanın ön sonuçlarında manyetik dalgaların beyin hücrelerini öldürdügü, sinir sistemi rahatsızlıklarına yol açtıgı ve hatta kanseri tetikleyebilecegi ortaya çıktı. Özellikle kafatası yapıları ince ve sinir sistemleri gelisme sürecindeki çocukların risk altında olabilecegine dikkat çekildi. Uzmanlar evlerde kullanılan baglantıların da tehdit olusturabilecegini öne sürdü. İngiltere Saglık Bakanlıgı’na baglı Kamu Saglıgını Koruma Kurumu (HPA), Basbakan Tony Blair’e mektup yazarak, “21’inci yüzyılın sigarası ile karsı karsıya olabiliriz. Resmi arastırma baslatılsın. Eger arastırma sonucunda olumsuz etkileri kanıtlanırsa, Wi-fi baglantıların yasaklanmasını isteyecegiz” uyarısında bulundu. Avusturya okullarda kablosuz ag baglantısını yasakladı.
ALINTIDIR
Kablosuz Bağlantı Beyni Öldürüyor Mu?
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Oxygen
- Kosovalı

- Mesajlar: 554
- Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
- cinsiyet: Erkek



