Merhaba. Web sitenizi ilgi ile takip ediyorum. Kaliteli paylaşımlarınız için ayrıca teşekkür ederim.
Windows'ta işaretçinin üzerinde bulunduğu seçeneğin (ya da liste görünümündeki dosyaların) XP'deki gibi renkli görünmesini istiyorum. Bunun bir yolu var mıdır ?
İşaretçi ile ilgili Soru
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53904
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19709 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: İşaretçi ile ilgili Soru
Xp de nasıldı hatırlayamadım bir ekran görüntüsü eklerseniz yardımcı olma şansımız artar.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: İşaretçi ile ilgili Soru
Animasyonlu halini diyor.....velociraptor yazdı: 08 Ara 2023, 01:06 Xp de nasıldı hatırlayamadım bir ekran görüntüsü eklerseniz yardımcı olma şansımız artar.
Oldukça basit aslında....
1.Bir adet Windows XP SP3 ISO bulun.
2.İçini açın (WinZİP,WinRAR,7Zip ya da PowerISO)
3.Windows Media İçindeki .cur dosyalarını
Kod: Tümünü seç
C:\Windows\Cursors4.Fare ayarlarından her işaretçi komutunu elle ile ayarlayın.
5.Sistem re-start...
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: İşaretçi ile ilgili Soru
NOT:
Windows 7/11/10 tema desteği...
Mesela Windows İşaretçi Temaları
https://vsthemes.org/en/search?q=Cursors&c=0
Windows 7/11/10 tema desteği...
Mesela Windows İşaretçi Temaları
https://vsthemes.org/en/search?q=Cursors&c=0

