Bir grup McDonald's şubesine saldırıp camlarını indirdi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Bir grup McDonald's şubesine saldırıp camlarını indirdi
İstanbul'da İsrail'e karşı düzenlenen protesto gösterileri sırasında bir grup, McDonald's şubesine saldırıp camlarını indirdi.
McDonald's Türkiye, daha önce Katarlı Boheme Investment şirketine ait olduklarını, McDonald’s İsrail işletmesi ile hiçbir bağlantıları olmadığını ve Gazze'ye yardım gönderdiklerini açıklamıştı.
Kaynak:
https://x.com/yirmiucderece/status/1714 ... 07669?s=20
- Trao
- Byte1

- Mesajlar: 35
- Kayıt: 18 Mar 2021, 14:14
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
- İletişim:
Re: Bir grup McDonald's şubesine saldırıp camlarını indirdi
Bu malların düşünce yapısı çok basittir.
Popüler bir marka görürler.
-Bu marka hangi ülkeyi çağrıştırıyor? Amerika / Diğer
+Amerika
-Amerika hangi ülkenin destekçisi? İsrail / Diğer
+İsrail
-Camı çerçeveyi indirin.
Popüler bir marka görürler.
-Bu marka hangi ülkeyi çağrıştırıyor? Amerika / Diğer
+Amerika
-Amerika hangi ülkenin destekçisi? İsrail / Diğer
+İsrail
-Camı çerçeveyi indirin.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: Bir grup McDonald's şubesine saldırıp camlarını indirdi
Tepki olabilir. Ama daha sakin ve sağduyulu olmalıyız bence.

