Benim anlamadığım getiri elde ettiğin mala hiç mi hiç bakmazsın. Eline bir fırça alıp temizlemez, boyamaz, 2-3 çuval alçı çimento alıp adam etmezsin. :S :S
Şu ev demeye bin şahit isteyen yere değil 7 bin tl 7 tl bile verilmez. yıkık dökük. Berbat görünüyor. Kedi köpek koysan durmaz.
Ev sahibi olanlar sanırım kendini Tövbe Aşa Allah falan sanıyor galiba. Bu neyin fiyatı böyle? Utanmadan bide sahibindene koymuşlar delircem.