Selam arkadaslar ben wındowsda 10 da bazı servıslerı sıldım ama sımdı gerı getırmek ıstıyorum ama sıldıgım servısler aklımda degıl nasıl yapa bılırım elınızde program var mı bununla ılgılı ??
yardım edın
Silinen Servisler Nasil Geri Getirilir????
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Silinen Servisler Nasil Geri Getirilir????
Aşağıdaki başlık yardımcı olabilir
https://www.sordum.net/18611/windows-se ... getirelim/
https://www.sordum.net/18611/windows-se ... getirelim/
-
mrfox
- Bit

- Mesajlar: 8
- Kayıt: 05 Ağu 2023, 13:15
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Silinen Servisler Nasil Geri Getirilir????
İşe yaramaz ise benzeri bir sistemden ilgili servislerin registry kayıtlarının yedeğini alıp kendi sisteminde içe aktar (Import) yapman gerekebilir.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Silinen Servisler Nasil Geri Getirilir????
Servisleri silmek yerine durdurmayı deneyin. Çünkü silince başka sorunlara neden olabilir. Ben kullanmadığım 120 servis kapattım.
Sonra Ndu yu sonrada yine elle 4 tane daha hizmet kapattım. Şuan hiç bi sorun yok bende. Kapanmayanlar olursa Registry den kapatın.
Ana bilgisayarı eşitle, Kullanıcı verilerine erişim, kullanıcı verilerini depolama ve mesajlaşma hizmeti ni Registryden kapatmıştım en son.
Bunlar diğer yerlerden hizmetler yada msconfigten kapanmıyordu.

Sonra Ndu yu sonrada yine elle 4 tane daha hizmet kapattım. Şuan hiç bi sorun yok bende. Kapanmayanlar olursa Registry den kapatın.
Ana bilgisayarı eşitle, Kullanıcı verilerine erişim, kullanıcı verilerini depolama ve mesajlaşma hizmeti ni Registryden kapatmıştım en son.
Bunlar diğer yerlerden hizmetler yada msconfigten kapanmıyordu.

