Evde Magnum dondurma nasıl yapılır
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53908
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53908
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Evde Magnum dondurma nasıl yapılır
Evet bencede. Evde yapılan daha iyi olur. Ama biraz uğraştırıyor işte. Benim geçen gün yediğim dondurma el yapımıydı mesela.
Ve yıllarca aldığımız bir yerdi. Tabi heryerde böyle dükkanlar var mıdır bilemiyorum.
Ve yıllarca aldığımız bir yerdi. Tabi heryerde böyle dükkanlar var mıdır bilemiyorum.
Re: Evde Magnum dondurma nasıl yapılır
ben denedim buna benzer bir şeyi ama tadı pek aynı olmuyor. yine de yaz günlerinde denenebilir

