Malumun ilanı'dır.....300 sene'dir Kenya'da büyük altın yataklarının olduğu biliniyor.Yani haber yeni değil'dir. (Maden Müh.TRWE_2012)
Uluslar-arası konsiyumum (sömürün modern hali) şirketleri yakında sahaları kapatmaya başlar.Aynı bizim Erzincan-Kemaliye'deki 1 milyon külçeli altın yataklarının Koçlar tarafından 30 yıldır kapatılması gibi olacaktır.