Dikkat....!!! Windows 11 Yaptığınız Herşeyi Kayıt Ediyor

Windows 11 ile ilgili haber, bilgi ve ipucu Paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Dikkat....!!! Windows 11 Yaptığınız Herşeyi Kayıt Ediyor

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar

Durum, forum başlığında gibidir.Ev kullanıcısında bu durum sorun olmaz ama şirket bilgisayarı kullanıyorsanız evet sorun olur hemde çok büyük sorun....

Bu konuda size yardım edebilecek bir yazılım vardır.

Yazılım adı : Yamisoft Windows 11 Manager v1.2 Türkçe (20 gün deneme sürümlü)

Ekran Görüntüsü (Sistem : Windows 11 x64 22H2 Pro)
Resim
NOT: Resme sağ tıklayıp, yeni sekme de aç komutu verin böylece daha iyi incelemiş olursunuz.

NOT 2 : Yamisoft'un Windows XP'den Windows 11 'e kadar, Windows Manager yazılımları vardır.

TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Dikkat....!!! Windows 11 Yaptığınız Herşeyi Kayıt Ediyor

Mesaj gönderen burak35 »

Aynı durum hemen hemen Win 10 içinde geçerli. Bilgisayarı Windows 10 ile servisten ilk aldığım zamanla, Şuanki hali arasında çok fark var.
Hergün birşeyleri kapatıyorum. Bakalım nereye kadar gidecek böyle.
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: Dikkat....!!! Windows 11 Yaptığınız Herşeyi Kayıt Ediyor

Mesaj gönderen Ensatech »

Olay günlüğünü iptal ederseniz bu dert biter ancak kurumsal ortamlarda zaten etki alanının mantığı budur olup biteni kayıt etmek.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Dikkat....!!! Windows 11 Yaptığınız Herşeyi Kayıt Ediyor

Mesaj gönderen burak35 »

Win 7 de denemek maksatlı kapatmıştım olay günlüğünü. Ve hiçbirşey olmamıştı. Sadece açılış kapanış süresini göremiyordum o kadar.
Cevapla