Almanya bitmiş - Mercedes e biniyorum
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Almanya bitmiş - Mercedes e biniyorum
Böyle videolar gördükçe çıldırıyorum. Gelin burda yaşayın o zaman. 1 EURO ortala 22 tl. Bir ülkedeki en kötü şey insanların umudunu kaybetmesidir. Özellikle gençlerin. İstanbulda varoş dediğimiz semtlerde, kötü diyebileceğimiz evlerde bile 5 bin tl den aşağı kira yok. Oturduğum sitede kiralar 12-13 binden başlıyor. Ne kazanıyorki insanlar bu kadar kira ödeyebilsinler. Daha hangi birini yazayım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Almanya bitmiş - Mercedes e biniyorum
Çevremde videodaki gibi düşünen çok insan var , şaka gibiler.

