Almanya bitmiş - Mercedes e biniyorum

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Almanya bitmiş - Mercedes e biniyorum

Mesaj gönderen velociraptor »


mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Almanya bitmiş - Mercedes e biniyorum

Mesaj gönderen mertcan90 »

Böyle videolar gördükçe çıldırıyorum. Gelin burda yaşayın o zaman. 1 EURO ortala 22 tl. Bir ülkedeki en kötü şey insanların umudunu kaybetmesidir. Özellikle gençlerin. İstanbulda varoş dediğimiz semtlerde, kötü diyebileceğimiz evlerde bile 5 bin tl den aşağı kira yok. Oturduğum sitede kiralar 12-13 binden başlıyor. Ne kazanıyorki insanlar bu kadar kira ödeyebilsinler. Daha hangi birini yazayım.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Almanya bitmiş - Mercedes e biniyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

Çevremde videodaki gibi düşünen çok insan var , şaka gibiler.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Almanya bitmiş - Mercedes e biniyorum

Mesaj gönderen burak35 »

Davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş. Çekmeyen ne bilsin...
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön